Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 935362

Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana


Pap, Ana
Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 935362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana
(The role of political marketing in minimizing citizens' political apathy)

Autori
Pap, Ana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki

Fakultet
Ekonomski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
02.10

Godina
2017

Stranica
81

Mentor
Ham, Marija

Ključne riječi
politički marketing, politička apatija, ponašanje birača, politička informiranost, mediji
(political marketing, political apathy, voter behaviour, political informing, media)

Sažetak
Politička apatija građana predstavlja generalnu nezainteresiranost i ravnodušnost prema politici, nesudjelovanje u političkim aktivnostima i neizlazak na izbore. Visoka razina političke apatije ozbiljan je problem u demokratskim sustavima jer može dovesti do stagnacije u rastu i razvoju države. Cilj rada prije svega jest ustanoviti razinu političke apatije u Republici Hrvatskoj (dosadašnji izlazak na izbore i sudjelovanje u konvencionalnim i nekonvencionalnim političkim aktivnostima) kako bi se dobio pregled trenutnog stanja, zatim utvrditi postoje li i koje su razlike u politički apatičnom ponašanju ispitanika u odnosu na socio-demografske karakteristike (dob, spol, prihodi, obrazovanje, religioznost) kako bi se ispitanike moglo segmentirati, te u konačnici testirati postoje li i koliki su utjecaji političke informiranosti i medija na namjeru budućeg apatičnog ponašanja. Upravo su mediji ti koji imaju značajnu ulogu u politici i sredstvo su kojim se može, koristeći pametne strategije, između ostaloga, potaknuti i politički apatične građane na poduzimanje određenih akcija. Utvrđivanjem razine političke apatije, određenih razlika i utjecajnih čimbenika na političku apatiju moguće je odrediti smjer i načine djelovanja političkog marketinga kako bi se razina političke apatije svela na najnižu moguću razinu. Politički marketing značajno je koristan i široko upotrebljavan alat u politici čijim se djelovanjem može potaknuti i povećati razina političke uključenosti građana što u konačnici dovodi do politički razvijenijeg i naprednijeg društva.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Marija Ham (mentor)

Avatar Url Ana Pap Vorkapić (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Pap, Ana
Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Osijek
Pap, A. (2017) 'Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana', postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Pap, Ana}, year = {2017}, pages = {81}, keywords = {politi\v{c}ki marketing, politi\v{c}ka apatija, pona\v{s}anje bira\v{c}a, politi\v{c}ka informiranost, mediji}, title = {Uloga politi\v{c}kog marketinga u minimiziranju politi\v{c}ke apatije gra\djana}, keyword = {politi\v{c}ki marketing, politi\v{c}ka apatija, pona\v{s}anje bira\v{c}a, politi\v{c}ka informiranost, mediji}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Pap, Ana}, year = {2017}, pages = {81}, keywords = {political marketing, political apathy, voter behaviour, political informing, media}, title = {The role of political marketing in minimizing citizens' political apathy}, keyword = {political marketing, political apathy, voter behaviour, political informing, media}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font