Pregled bibliografske jedinice broj: 935362
Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana
Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana, 2017., postdiplomski specijalisticki, Ekonomski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 935362 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga političkog marketinga u minimiziranju političke apatije građana
(The role of political marketing in minimizing citizens' political apathy)
Autori
Pap, Ana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, postdiplomski specijalisticki
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
02.10
Godina
2017
Stranica
81
Mentor
Ham, Marija
Ključne riječi
politički marketing, politička apatija, ponašanje birača, politička informiranost, mediji
(political marketing, political apathy, voter behaviour, political informing, media)
Sažetak
Politička apatija građana predstavlja generalnu nezainteresiranost i ravnodušnost prema politici, nesudjelovanje u političkim aktivnostima i neizlazak na izbore. Visoka razina političke apatije ozbiljan je problem u demokratskim sustavima jer može dovesti do stagnacije u rastu i razvoju države. Cilj rada prije svega jest ustanoviti razinu političke apatije u Republici Hrvatskoj (dosadašnji izlazak na izbore i sudjelovanje u konvencionalnim i nekonvencionalnim političkim aktivnostima) kako bi se dobio pregled trenutnog stanja, zatim utvrditi postoje li i koje su razlike u politički apatičnom ponašanju ispitanika u odnosu na socio-demografske karakteristike (dob, spol, prihodi, obrazovanje, religioznost) kako bi se ispitanike moglo segmentirati, te u konačnici testirati postoje li i koliki su utjecaji političke informiranosti i medija na namjeru budućeg apatičnog ponašanja. Upravo su mediji ti koji imaju značajnu ulogu u politici i sredstvo su kojim se može, koristeći pametne strategije, između ostaloga, potaknuti i politički apatične građane na poduzimanje određenih akcija. Utvrđivanjem razine političke apatije, određenih razlika i utjecajnih čimbenika na političku apatiju moguće je odrediti smjer i načine djelovanja političkog marketinga kako bi se razina političke apatije svela na najnižu moguću razinu. Politički marketing značajno je koristan i široko upotrebljavan alat u politici čijim se djelovanjem može potaknuti i povećati razina političke uključenosti građana što u konačnici dovodi do politički razvijenijeg i naprednijeg društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek