Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 935260

SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE


Šimičić, Sanda
SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE // Magistra Iadertina, 10 (2016), 1; 23-36 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)


CROSBI ID: 935260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE
(SEQUENTIAL APPROACH OF THE LEARNING OF THE TOPIC WATER INTO ENVIRONMENT MOODLE E-LEARNING)

Autori
Šimičić, Sanda

Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 10 (2016), 1; 23-36

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni

Ključne riječi
e-učenje, poučavanje kemije, učinkovitost
(e-learning, teaching chemistry, effectiveness)

Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme Voda u sedmom razredu u okviru CMS-a MOODLE učinkovitije od tradicionalnog poučavanja. Istraživanje je provedeno u OŠ Split 3 u nastavnoj godini 2012./2013. i obuhvatilo je 24 učenika jednog razrednog odjeljenja. Glavni izvor podataka bio je eksperiment s paralelnim skupinama koji je uključivao dvije skupine ispitanika. Kontrolna skupina (N=12) poučavala se na tradicionalan način, a eksperimentalna skupina (N=12) uz pomoć sustava e-učenja. Rezultati završnog testa ne ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u postignućima učenja između skupina. Veći učinak eksperimentalne skupine ukazuje da pristup obradi nastavne teme Voda u okviru sustava za e-učenje Moodle može biti kvalitetna dopuna tradicionalnoj nastavi.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Sanda Šimičić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Šimičić, Sanda
SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE // Magistra Iadertina, 10 (2016), 1; 23-36 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
Šimičić, S. (2016) SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE. Magistra Iadertina, 10 (1), 23-36.
@article{article, author = {\v{S}imi\v{c}i\'{c}, Sanda}, year = {2016}, pages = {23-36}, keywords = {e-u\v{c}enje, pou\v{c}avanje kemije, u\v{c}inkovitost}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRU\v{Z}ENJU SUSTAVA ZA E-U\v{C}ENJE MOODLE}, keyword = {e-u\v{c}enje, pou\v{c}avanje kemije, u\v{c}inkovitost} }
@article{article, author = {\v{S}imi\v{c}i\'{c}, Sanda}, year = {2016}, pages = {23-36}, keywords = {e-learning, teaching chemistry, effectiveness}, journal = {Magistra Iadertina}, volume = {10}, number = {1}, issn = {1846-3606}, title = {SEQUENTIAL APPROACH OF THE LEARNING OF THE TOPIC WATER INTO ENVIRONMENT MOODLE E-LEARNING}, keyword = {e-learning, teaching chemistry, effectiveness} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font