Pregled bibliografske jedinice broj: 935260
SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE
SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE // Magistra Iadertina, 10 (2016), 1; 23-36 (recenziran, prethodno priopćenje, znanstveni)
CROSBI ID: 935260 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
SEKVENCIJALNI PRISTUP OBRADI NASTAVNE TEME VODA U
OKRUŽENJU SUSTAVA ZA E-UČENJE MOODLE
(SEQUENTIAL APPROACH OF THE LEARNING OF THE TOPIC
WATER INTO ENVIRONMENT MOODLE E-LEARNING)
Autori
Šimičić, Sanda
Izvornik
Magistra Iadertina (1846-3606) 10
(2016), 1;
23-36
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, prethodno priopćenje, znanstveni
Ključne riječi
e-učenje, poučavanje kemije, učinkovitost
(e-learning, teaching chemistry, effectiveness)
Sažetak
Cilj istraživanja bio je utvrditi je li poučavanje i učenje kemijskih sadržaja nastavne teme Voda u sedmom razredu u okviru CMS-a MOODLE učinkovitije od tradicionalnog poučavanja. Istraživanje je provedeno u OŠ Split 3 u nastavnoj godini 2012./2013. i obuhvatilo je 24 učenika jednog razrednog odjeljenja. Glavni izvor podataka bio je eksperiment s paralelnim skupinama koji je uključivao dvije skupine ispitanika. Kontrolna skupina (N=12) poučavala se na tradicionalan način, a eksperimentalna skupina (N=12) uz pomoć sustava e-učenja. Rezultati završnog testa ne ukazuju na postojanje statistički značajne razlike u postignućima učenja između skupina. Veći učinak eksperimentalne skupine ukazuje da pristup obradi nastavne teme Voda u okviru sustava za e-učenje Moodle može biti kvalitetna dopuna tradicionalnoj nastavi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)