Pregled bibliografske jedinice broj: 935158
Kvaliteta obrazovne usluge – slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku
Kvaliteta obrazovne usluge – slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku // Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra / Čavrak, Vladimir ; Gelo, Krešimir (ur.).
Zagreb: Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012. str. 249-262 (predavanje, recenziran, prošireni sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 935158 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kvaliteta obrazovne usluge – slučaj Ekonomskog fakulteta u Osijeku
(Education Service Quality- a Case of Faculty of Economics in Osijek)
Autori
Leko Šimić, Mirna ; Štimac, Helena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, prošireni sažetak, znanstveni
Izvornik
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra
/ Čavrak, Vladimir ; Gelo, Krešimir - Zagreb : Ekonomski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2012, 249-262
ISBN
978-953-6025-65-7
Skup
Ekonomsko obrazovanje u Republici Hrvatskoj – jučer, danas, sutra
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 29.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
visoko obrazovanje, kvaliteta obrazovne usluge, Ekonomski fakultet u Osijeku, mjerenje kvalitete
(higher education, service quality, Faculty of Economics in Osijek, quality mesurement)
Sažetak
U suvremenom ekonomskom kontekstu obrazovanje se shvaća kao kontinuirani proces stvaranja i dodavanja vrijednosti čovjeku kao najznačajnijem poslovnom resursu. Ta vrijednost se stvara kroz različite oblike formalnog, neformalnog i informalnog obrazovanja. U konceptu društvenog razvoja utemeljenog na znanju visoko obrazovanje ima sve značajniju ulogu. Ono je u Republici Hrvatskoj kroz burno razdoblje tranzicije obilježeno privatizacijom i uvođenjem Bolonjskog sustava visokog obrazovanja. S obzirom na razvoj tržišta i konkurencije, te definiranje vrijednosti visokog obrazovanja kao tržišne usluge, nužno je stvarati i održavati njegovu kvalitetu. Kvaliteta usluge visokog obrazovanja treba zadovoljiti zahtjeve različitih dionika vezanih uz proces visokog obrazovanja. Cilj ovog rada je istražiti različite aspekte kvalitete obrazovne usluge na Ekonomskom fakultetu u Osijeku, a koji su identificirani i definirani od strane studenata kao glavnih dionika procesa visokog obrazovanja. Istraživanje je pokazalo kako kvaliteta programa i mogućnost zapošljavanja kao ključni motivi upisa na Ekonomski fakultet u Osijeku prema IP matrici su pozicionirani u kategoriju visokih očekivanja i niske stvarno doživljene kvalitete, imidž i reputacija Fakulteta u kategoriju niskih očekivanja i niske doživljene kvalitete, a troškovi studiranja u kategoriju niskih očekivanja i visoke percepcije, dakle u stvarnosti su niži nego očekivani. U najprivlačnijoj kategoriji – visoka očekivanja i visoke percepcije, ne nalazi se niti jedan element. Na temelju rezultata postavljene su daljnje strateške implikacije za poboljšanjem kvalitete obrazovne usluge.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek