Pregled bibliografske jedinice broj: 935105
Marketing obiteljskoga poduzetništva
Marketing obiteljskoga poduzetništva, 2006., magistarski rad, Ekonomski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 935105 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing obiteljskoga poduzetništva
(Marketing of Family Entrepreneurship)
Autori
Kuvačić, Dalija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, magistarski rad
Fakultet
Ekonomski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
30.06
Godina
2006
Stranica
195
Mentor
Renko, Nataša
Ključne riječi
poduzetništvo, marketing obiteljskog poduzetništva, empirijsko istraživanje
(entrepreneurship, marketing of family entrepreneurship, empirical research)
Sažetak
Znanstveni doprinos magistarskog rada ogleda se u istraživanju teorije i prakse marketinga obiteljskog poduzetništva i u sustavnom pregledu teorijskih spoznaja i empirijskih dokaza na tu temu te u kritičkoj analizi zatečenog stanja primjene marketinga u obiteljskom poduzetništvu. Poseban doprinos predstavlja provedena metodologija istraživanja o važnosti i načinima korištenja marketinga kod hrvatskih poduzetnika, sukladna istraživanjima u domaćoj i svjetskoj znanstvenoj literaturi.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište u Splitu Sveučilišni odjel za stručne studije