Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934993

Adris - jedna hrvatska priča


Vranešević, Tihomir
Adris - jedna hrvatska priča // A Company Dedicated to Strategic Brand Management Based on Quality and Innovation / Grubić, Predrag ; Skoko, Božo (ur.).
Rovinj: Adris grupa, 2016. str. 91-151


CROSBI ID: 934993 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Adris - jedna hrvatska priča
(Tvrtka predana strateškom upravljanju markama (brendovima) na temelju kvalitete i inovativnosti)

Autori
Vranešević, Tihomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, ostalo

Knjiga
A Company Dedicated to Strategic Brand Management Based on Quality and Innovation

Urednik/ci
Grubić, Predrag ; Skoko, Božo

Izdavač
Adris grupa

Grad
Rovinj

Godina
2016

Raspon stranica
91-151

ISBN
9789535891307

Ključne riječi
Adris ; strategija ; upravljanje ; brendovi
(Adris ; strategy ; management ; brands)

Sažetak
Prikazuje se povijest upravljanja markama u okviru Adris grupe te se ukazuje da je tvrtka predana strateškom upravljanju markama (brendovima) na temelju kvalitete i inovativnosti

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Tihomir Vranešević (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Vranešević, Tihomir
Adris - jedna hrvatska priča // A Company Dedicated to Strategic Brand Management Based on Quality and Innovation / Grubić, Predrag ; Skoko, Božo (ur.).
Rovinj: Adris grupa, 2016. str. 91-151
Vranešević, T. (2016) Adris - jedna hrvatska priča. U: Grubić, P. & Skoko, B. (ur.) A Company Dedicated to Strategic Brand Management Based on Quality and Innovation. Rovinj, Adris grupa, str. 91-151.
@inbook{inbook, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir}, year = {2016}, pages = {91-151}, keywords = {Adris, strategija, upravljanje, brendovi}, isbn = {9789535891307}, title = {Adris - jedna hrvatska pri\v{c}a}, keyword = {Adris, strategija, upravljanje, brendovi}, publisher = {Adris grupa}, publisherplace = {Rovinj} }
@inbook{inbook, author = {Vrane\v{s}evi\'{c}, Tihomir}, year = {2016}, pages = {91-151}, keywords = {Adris, strategy, management, brands}, isbn = {9789535891307}, title = {Tvrtka predana strate\v{s}kom upravljanju markama (brendovima) na temelju kvalitete i inovativnosti}, keyword = {Adris, strategy, management, brands}, publisher = {Adris grupa}, publisherplace = {Rovinj} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font