Pregled bibliografske jedinice broj: 934951
Stavovi studenata Zdravstvenog veleučilišta o učenju stranog jezika struke
Stavovi studenata Zdravstvenog veleučilišta o učenju stranog jezika struke // II. Međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke - Zbornik radova / Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija (ur.).
Zagreb: Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017. str. 169-183 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), ostalo)
CROSBI ID: 934951 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Stavovi studenata Zdravstvenog veleučilišta o učenju stranog jezika struke
(Attitudes of the university of applied health sciences students towards language for specific purposes)
Autori
Marjanović, Sanda ; Klanjčić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), ostalo
Izvornik
II. Međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke - Zbornik radova
/ Omrčen, Darija ; Krakić, Ana-Marija - Zagreb : Udruga nastavnika jezika struke na visokoškolskim ustanovama, 2017, 169-183
Skup
II. Međunarodna konferencija Od teorije do prakse u jeziku struke
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 17.02.2017. - 18.02.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
nastavni sadržaj ; strani jezik struke ; stavovi studenata
(course content ; language for specific purposes ; attitudes of students)
Sažetak
Rad prikazuje rezultate istraživanja koje je provedeno na kolegijima Engleski jezik i Njemački jezik na Zdravstvenom veleučilištu na prvoj godini studija na studijskim smjerovima Fizioterapije, Medicinsko laboratorijske dijagnostike, Sanitarnog inženjerstva i Radne terapije. Istraživanje je provedeno u drugom semestru akademske godine 2015./2016. nakon što su studenti u prvom semestru odslušali jedan dio nastave stranog jezika struke. Cilj istraživanja bio je utvrditi stavove studenata prema učenju stranog jezika kao jezika struke na Zdravstvenom veleučilištu te utvrditi elemente sadržaja i načine poučavanja koje studenti smatraju bitnim za nastavu i usvajanje stranog jezika struke. Većina studenata koja upisuje strani jezik struke na Zdravstvenom veleučilištu ima dobro predznanje stranog jezika, o čemu svjedoče ocjene iz prethodnog obrazovanja, koje je većinom trajalo više od 10 godina, a takva je i njihova subjektivna procjena. Analiza rezultata pokazuje da unatoč tome većina studenata nije u potpunosti zadovoljna svojim znanjem stranog jezika struke te da su svjesni da je ono izuzetno važno kako bi razvili potrebnu jezičnu kompetenciju, a osobito vezano uz daljnje obrazovanje i zaposlenje. U nastavnom procesu studentima je najvažnije usvajanje stručne terminologije, koja im na ovom stupnju studija koristi za pretraživanje strane stručne literature, najčešće za pripremu seminarskih radova i učenje za stručne predmete.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb