Pregled bibliografske jedinice broj: 934930
Strani jezik struke- povezivanje teorije & prakse za uspješnu i kvalitetnu nastavu
Strani jezik struke- povezivanje teorije & prakse za uspješnu i kvalitetnu nastavu // Knjiga sažetaka radova
Opatija, Hrvatska, 2017. str. 26-26 (predavanje, recenziran, sažetak, ostalo)
CROSBI ID: 934930 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Strani jezik struke- povezivanje teorije & prakse za uspješnu i kvalitetnu nastavu
(Foreign language skills - connecting theory and practice for successful and quality teaching)
Autori
Marjanović, Sanda ; Klanjčić, Martina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, ostalo
Izvornik
Knjiga sažetaka radova
/ - , 2017, 26-26
Skup
16.konferencija medicinskih sestara i tehničara i 2.konferencija zdravstvenih profesija
Mjesto i datum
Opatija, Hrvatska, 20.03.2017. - 21.03.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
strani jezik struke, motivacija, cjeloživotno učenje, zdravstvene profesije
(Foreign language for specific purposes, motivation, lifelong learning, health professions)
Sažetak
Siguran temelj za dobru i uspješnu nastavu znači na najbolji mogući način povezati teoriju i praksu. Nastava stranog jezika struke na visokim učilištima podrazumijeva model nastave u kojoj se kombinira učenje stranog jezika i istovremeno učenje stručnog gradiva. To znači da je potrebno iznijeti nastavno gradivo koristeći se metodološkim pristupima svojstvenim nastavi stranih jezika kojima se optimizira usvajanje iznesenog gradiva od strane studenata i istovremeno ih se priprema za rad u budućoj profesiji. EU je učenje stranih jezika definirala kao jednu od ključnih kompetencija koje su opisane kao kombinacija znanja, vještina i stavova potrebnih za osobno ispunjenje i razvoj, aktivno građanstvo, socijalnu uključenost i zapošljavanje. Znanje stranog jezika a time i znanje stranog jezika struke jedan je od bitnih uvjeta na tržištu rada te je potrebno težiti sve većoj motivaciji po pitanju učenja općeg stranog jezika kao i učenja stranog jezika struke na visokim učilištima i na taj način poticati aktivno sudjelovanje studenata u nastavi. U ovom radu se govori o nastavi stranog jezika struke na Zdravstvenom Veleučilištu u Zagrebu gdje se obrazuje šest profila zdravstvenih radnika. Uloga predavača koji upravlja nastavnim procesom, koji je istovremeno prenositelj znanja struke i stranog jezika struke, jest da se temeljito posveti odabiru metoda, nastavnih materijala i tematskih cjelina u nastavnom procesu, pritom vodeći računa o jezičnim potrebama studenata, studijskog programa i buduće profesije studenata. Upravo se time pridonosi kvaliteti nastave i motiviranosti studenata koje se istovremeno osposobljava za cjeloživotno učenje i priprema za tržište rada.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb