Pregled bibliografske jedinice broj: 934894
Jesam li i kako biti zadovoljan nastavnik? - Od prevladavanja stresa do pozitivne psihologije u odgojno-obrazovnom radu
Jesam li i kako biti zadovoljan nastavnik? - Od prevladavanja stresa do pozitivne psihologije u odgojno-obrazovnom radu // Stručni skup nastavnika klavira Primorsko- goranske, Istarske i Ličko-senjske županije
Rijeka, Hrvatska, 2018. (plenarno, nije recenziran, neobjavljeni rad, znanstveni)
CROSBI ID: 934894 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Jesam li i kako biti zadovoljan nastavnik? - Od prevladavanja stresa do pozitivne psihologije u odgojno-obrazovnom radu
(Am I and how to be a satisfied teacher? - From overcoming stress to positive psychology in educational practice)
Autori
Tatalović Vorkapić, Sanja
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, neobjavljeni rad, znanstveni
Skup
Stručni skup nastavnika klavira Primorsko- goranske, Istarske i Ličko-senjske županije
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 23.03.2018
Vrsta sudjelovanja
Plenarno
Vrsta recenzije
Nije recenziran
Ključne riječi
stres, profesionalno sagorijevanje, nastavnici klavira, pozitivna psihologija, odgojno-obrazovni rad
(stress, burnout, piano teachers, positive psychology, educational practice)
Sažetak
S obzirom na važnost očuvanja psihičkog zdravlja nastavnika za kvalitetan odgojno- obrazovni rad, važno je kontinuirano profesionalno usavršavanje u području prepoznavanja stresa, poznavanje efikasnih primjena strategija za suočavanjem sa stresom, te znanje o tome kako primjeniti temeljne principe i znanstvena dostignuća pozitivne psihologije u odgojno- obrazovnom radu s učenicima. Rad nastavnika klavira je vrlo specifičan, te su u izlaganju nakon temeljnih odrednica stresa, prevladavanja stresa i upoznavanja s dostignućima pozitivne psihologije koja se efikasno mogu koristiti u radu s učenicima, pružene smjernice upravo za kvalitetan rad ovog profila stručnjaka. Suvremenim pristupom u radu s učenicima na području sviranja klavira moguće je značajno podignuti razinu kvalitete obrazovanja u glazbenom području, zadovoljstvo nastavnika i učenika, te boljih ishoda učenja.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Psihologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)