Pregled bibliografske jedinice broj: 934866
Benchmarking u strategiji marketinga
Benchmarking u strategiji marketinga. Zagreb: MATE, 1999 (monografija)
CROSBI ID: 934866 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Benchmarking u strategiji marketinga
(Benchmarking in marketing strategy)
Autori
Renko, Nataša ; Delić, Sanda ; Škrtić, Marica
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, monografija, znanstvena
Izdavač
MATE
Grad
Zagreb
Godina
1999
Stranica
293
ISBN
953-6070-61-8
Ključne riječi
benchmarking ; marketing ; strategija
(banchmarking ; marketing ; strategy)
Sažetak
Knjiga se bavi bechmarking metodom koja se u svjetskoj praksi pokazala kao jedna od metoda kontinuiranog poboljšanja, postizanja dobrih rezultata i pozicioniranja poduzeća u sam vrh industrije u kojoj se ono nalazi. Hrvatski gospodarski i izvangospodarski subjekti na mogu više ignorirati strane konkurente, strana tržišta i dobavljače. Ukidaju se barijere među Europskim zemljama, a multinacionalna poduzeća agresivno kreću na nova tržišta. Autori sugeriraju da kao rezultat svega toga domaća poduzeća nemaju izbora nego pokloniti konkurentima isto toliko pozornosti, koliko i potrošačima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija