Pregled bibliografske jedinice broj: 93463
Kriteriji za vrednovanje obrazovnih sadržaja na Internetu
Kriteriji za vrednovanje obrazovnih sadržaja na Internetu // Zbornik radova 13. proljetne škole školskih knjižničara: Interdisciplinarnost i intermedijalnost u programima školskih knjižnica / Šeta, Višnja (ur.).
Rijeka: Prva sušačka hrvatska gimnazija u Rijeci, 2002. str. 61-73 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 93463 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kriteriji za vrednovanje obrazovnih sadržaja na Internetu
(Criteria for the evaluation of education resources on the Internet)
Autori
Vrana, Radovan ; Seljan, Sanja ; Vučković, Kristina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Zbornik radova 13. proljetne škole školskih knjižničara: Interdisciplinarnost i intermedijalnost u programima školskih knjižnica
/ Šeta, Višnja - Rijeka : Prva sušačka hrvatska gimnazija u Rijeci, 2002, 61-73
Skup
13. proljetna škola školskih knjižničara
Mjesto i datum
Novi Vinodolski, Hrvatska, 16.05.2001. - 19.05.2001
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
vrednovanje informacijskih izvora
(information resources evaluation)
Sažetak
Kako se u tom virtualnom svijetu, prepunom različitih (dez)informacija odlučiti za onu "pravu" stranicu? Koji kriteriji trebaju biti zadovoljeni da bi korisnik web stranica s punim povjerenjem upotrijebio dati sadržaj i stoje to što bi ga vraćalo na te iste stranice? Pretraživanje i kreiranje stranica dvije su osnovne upotrebe Weba, no bez obzira radi li se o jednoj ili drugoj upotrebi, stranica kao takva mora zadovoljavati određene forme, odnosno zadovoljiti neke kriterije kako bi njezino postojanje bilo opravdano. Svaki korisnik Interneta svjestan je činjenice da svi izvori nisu jednake vrijednosti niti su dovoljno pouzdani. Sve to otežava potragu za pravim informacijama pogotovo ako se radi o specijaliziranoj vrsti informacije podobnoj za određenu dob. Imajući to na umu mi smo pokušali odrediti kriterije (koji se ne mogu uzeti niti kao konačni niti kao jedini) nadajući se da ćemo na taj način barem jednim dijelom olakšati izbor "prave" stranice.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb