Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934609

Utjecaj hi-tech tehnologije na ponašanje turista u odabranoj turističkoj destinaciji


Dedić, Alen
Utjecaj hi-tech tehnologije na ponašanje turista u odabranoj turističkoj destinaciji, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin


CROSBI ID: 934609 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj hi-tech tehnologije na ponašanje turista u odabranoj turističkoj destinaciji
(Influence of hi-tech technology on the behavior of tourists in the chosen tourist destination)

Autori
Dedić, Alen

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Odjel za ekonomiju

Mjesto
Varaždin

Datum
13.04

Godina
2018

Stranica
103

Mentor
Hunjet, Anica

Neposredni voditelj
Vuković, Dijana

Ključne riječi
ponašanje potrošača ; tehnologija ; turizam ; održivi turizam ; obilježja turizma ; turistička destinacija ; menadžment turističke destinacije ; novi trendovi u turizmu
(consumer behavior ; technology ; tourism ; sustainable tourism ; tourist destination ; tourism destination management ; new trends in tourism)

Sažetak
U ovom diplomskom radu polazi se od osnovnog pojma turizma i njegovog značenja u sadašnjosti. Koje promjene su se dogodile na turističkom tržištu, koje vrsta turizma postoje, što obilježava turizam i koliko turizam utječe na ekosustave destinacija odnosno lokalnih zajednica. Nakon objašnjenog značenja pojma turizam slijedi razrada pojma turističke destinacije. Polazna točka za turističku destinaciju su osnovni pojmovi i karakteristike koje obilježavaju turističku destinaciju. Opisani su elementi turističke destinacije i napravljena je diferencijacija koja pomaže predočiti što jedna turistička destinacija mora imati odnosno što ju čini destinacijom. Uspjeh turističke destinacije ovisi o velikom broju faktora, a u ovome diplomskom radu navedeni su faktori koji služe za ostvarivanje konkurentske prednosti. Da bi se konkurentska prednost ostvarila potrebno je vodstvo stručnog menadžmenta koji će imati velike uloge i zadaće u ostvarivanju istoga. U ovom radu primijetiti će se da dionici turističke destinacije nisu samo potrošač i ponuditelj nego da je taj lanac involviranih puno opsežniji. Dionici su svi subjekti, pojedinci koji sudjeluju na turističkom tržištu ili destinaciji. Uz ponuditelje tu se nalaze i njihovi dobavljači, investitori, savjetnici i drugi. Da bi se postigao uspjeh na turističkom tržištu potrebno je poznavanje ponašanja potrošača. U ovome radu razlučiti će se vrijednost za potrošača, koliko zadovoljstvo ima utjecaja na buduće kupnje, koje su metode za stvaranje osjećaja zadovoljstva kod potrošača i koji su motivi potrošača za odlazak u turističku destinaciju. Među novim trendovima u turizmu spominje se i utjecaj hi – tech platformi na ponašanje potrošača. Ovaj rad sadrži poslovnu ideju i njenu razradu. Tehnologija i platforme su najbolji distribucijski kanali i kao takvi imaju veliki utjecaj na turizam i potrošače. U zadnjem dijelu rada provedeno je istraživanje na 200 ispitanika, a cilj istraživanja je uvidjeti koliki utjecaj tehnologija ima na turiste i kojim kanalima dolaze do spoznaje o turističkim destinacijama.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Sveučilište Sjever, Koprivnica

Profili:

Avatar Url Dijana Vuković (mentor)

Avatar Url Anica Hunjet (mentor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

repozitorij.unin.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dedić, Alen
Utjecaj hi-tech tehnologije na ponašanje turista u odabranoj turističkoj destinaciji, 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin
Dedić, A. (2018) 'Utjecaj hi-tech tehnologije na ponašanje turista u odabranoj turističkoj destinaciji', diplomski rad, diplomski, Odjel za ekonomiju, Varaždin.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dedi\'{c}, Alen}, year = {2018}, pages = {103}, keywords = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, tehnologija, turizam, odr\v{z}ivi turizam, obilje\v{z}ja turizma, turisti\v{c}ka destinacija, menad\v{z}ment turisti\v{c}ke destinacije, novi trendovi u turizmu}, title = {Utjecaj hi-tech tehnologije na pona\v{s}anje turista u odabranoj turisti\v{c}koj destinaciji}, keyword = {pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, tehnologija, turizam, odr\v{z}ivi turizam, obilje\v{z}ja turizma, turisti\v{c}ka destinacija, menad\v{z}ment turisti\v{c}ke destinacije, novi trendovi u turizmu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dedi\'{c}, Alen}, year = {2018}, pages = {103}, keywords = {consumer behavior, technology, tourism, sustainable tourism, tourist destination, tourism destination management, new trends in tourism}, title = {Influence of hi-tech technology on the behavior of tourists in the chosen tourist destination}, keyword = {consumer behavior, technology, tourism, sustainable tourism, tourist destination, tourism destination management, new trends in tourism}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font