Pregled bibliografske jedinice broj: 934498
Analiza percepcije nastave drugog stranog jezika kod studenata studija turizma
Analiza percepcije nastave drugog stranog jezika kod studenata studija turizma // Imagining the Mediteranean : challenges and perspectives - selected papers at Mediterranean Island Conference MIC - VIS, 2016. Mediterranean Issues, Book 1 / Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana (ur.).
Zagreb: Institute of social sciences Ivo Pilar, VERN group ; Croatian Academy of Sciences and Arts, Scientific Council of Anthropological Research (HAZU) ; Euro-Mediterranean Academic Network (EMAN), 2017. str. 413-418 (predavanje, recenziran, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 934498 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Analiza percepcije nastave drugog stranog jezika
kod studenata studija turizma
(Perception of Second Foreign Language Classes by
students of Tourism)
Autori
Majić, Martina ; Marjanović, Sanda ; Rogić Bocchetti, Marijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Imagining the Mediteranean : challenges and perspectives - selected papers at Mediterranean Island Conference MIC - VIS, 2016. Mediterranean Issues, Book 1
/ Jurčević, Katica ; Kaliterna Lipovčan, Ljiljana ; Ramljak, Ozana - Zagreb : Institute of social sciences Ivo Pilar, VERN group ; Croatian Academy of Sciences and Arts, Scientific Council of Anthropological Research (HAZU) ; Euro-Mediterranean Academic Network (EMAN), 2017, 413-418
ISBN
978-953-8101-02-1
Skup
Mediterranean Island Conference MIC – VIS
Mjesto i datum
Vis, Hrvatska, 21.09.2016. - 24.09.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
drugi strani jezik ; talijanski i njemački kao drugi strani jezik ; strani jezik struke ; stav i motivacija ; obrazovanje u turizmu
(second foreign language ; Italian and German as second foreign languages ; foreign language for specific purposes ; attitude and motivation ; education in tourism)
Sažetak
Polazeći od činjenice da je Europska komisija opisala znanje stranih jezika kao jednu od ključnih kompetencija na tržištu rada i uzevši u obzir činjenicu da je Hrvatska turistički orijentirana zemlja, autorice u ovom radu prikazuju utjecaj osobnih stavova studenata te njihovu subjektivnu percepciju važnosti znanja određenog stranog jezika. Predmet rada je analiza stavova studenata turizma prema drugom stranom jeziku kao obveznom predmetu na studiju. Istraživanje se provodi temeljem anonimne elektronske ankete kojom se ispituju mišljenja i stavovi studenata studija turizma Veleučilišta VERN'. Rezultati istraživanja pokazuju da iako neki studenti prije nisu imali ni osnovna znanja iz stranih jezika, nakon pohađanja nastave stječu određene jezične kompetencije. Također, analiza pokazuje da se najviše cijene učenja novih sadržaja kombinacijom općeg i stručnog jezika, s naglaskom na razgovor i diskusiju, koji se, uz odabir aktualnih i zanimljivih tema, pokazuju kao najviše motivirajući faktori za učenje jezika. Naposljetku, na temelju istraženih mišljenja i na osnovi dobivenih rezultata, javlja se prostor za poboljšanje iskazan u vidu prijedloga i preporuka u svrhu poboljšanja izvođenja nastave obveznog drugog stranog jezika na studiju Turizam.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zdravstveno veleučilište, Zagreb,
Sveučilište VERN, Zagreb