Pregled bibliografske jedinice broj: 934455
Položaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini
Položaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 934455 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Položaj ruke i tijela pri crtanju i pisanju djece predškolske dobi u dječjim vrtićima u Krapini
(Hand and body position during the activities of writing and drawing for children ih kindergarden in Krapina)
Autori
Obadić, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
12.10
Godina
2017
Stranica
57
Mentor
Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna
Ključne riječi
položaj tijela i ruke pri početnom pisanju, predškolska dob, motorika, grafomotorika
(proper body position during the writing, pre-school age)
Sažetak
U ovom su radu objašnjeni načini na koje djeca predškolske dobi ovladavaju jezikom od dolaska u vrtić do polaska u školu. Jezične aktivnosti slušanja, govorenja, čitanja i pisanja međusobno su povezane. Jedan od pokazatelja zrelosti za školu jest uspješno razvijena fina motorika šake i prstiju da bi pri dolasku u školu dijete moglo uspješno savladati pravilno držanje pisaljke. U radu su prikazane aktivnosti za usavršavanje motorike, kojima su izložena djeca u vrtiću te se prikazuje uloga odgojitelja kao stručne osobe koja u suradnji s roditeljima i okolinom vodi i usmjerava dijete. Naglašava se važnost rada s djecom u godini prije polaska u školu. U radu se daje usporedni prikaz preporučenoga držanja tijela i pisaljke pri crtanju i pisanju te položaja ruke i tijela djece iz dječjih vrtića u Krapini. Fotografije omogućuju i uočavanje teškoća kod pojedine djece.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb