Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934424

Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda


Sentić, Gabrijela
Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 934424 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda
(The elements of evaluation in teaching subject Croatian language in first grade)

Autori
Sentić, Gabrijela

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Učiteljski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
14.07

Godina
2014

Stranica
73

Mentor
Bežen, Ante

Neposredni voditelj
Kolar Billege, Martina

Ključne riječi
početno čitanje i pisanje, jezične djelatnosti, materinski jezik, obrazovna postignuća, praćenje, ocjenjivanje
(initial reading and writing, language activities, mothertongue, eduactional achievements, monitoring, grading)

Sažetak
Istraživanje u okviru ovoga rada provedeno je u dva dijela. ispitani su elementi praćenja/ocjenjivanja učenika u području početnoga čitanja i pisanja te su prikupljene i analizirane sintagme koje učitelji koriste u opisivanju učeničkih postignuća (N = 6 učitelja razredne nastave). Drugi dio istraživanja proveden je na uzorku (N = 47) učitelja u kojem je ispitano njihovo mišljenje o tome što učenici trebaju znati na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda osnovne škole. Prema dobivenim rezultatima vidljivo je da učitelji značajno veću važnost pridaju djelatnosti pisanja u odnosu na ostale jezične djelatnosti (slušanje, govorenje, čitanje). Rezultati drugog dijela istraživanja pokazuju da su učitelji procijenili "samostalno pisanje kraćih rečenica tiskanim slovima" vrlo važnim obrazovnim postignućem na kraju prvoga polugodišta prvoga razreda.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Martina Kolar Billege (mentor)

Avatar Url Ante Bežen (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Sentić, Gabrijela
Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
Sentić, G. (2014) 'Elementi opisnoga praćenja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodištu prvoga razreda', diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Senti\'{c}, Gabrijela}, year = {2014}, pages = {73}, keywords = {po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje, jezi\v{c}ne djelatnosti, materinski jezik, obrazovna postignu\'{c}a, pra\'{c}enje, ocjenjivanje}, title = {Elementi opisnoga pra\'{c}enja/ocjenjivanja u nastavnom predmetu Hrvatski jezik u prvom polugodi\v{s}tu prvoga razreda}, keyword = {po\v{c}etno \v{c}itanje i pisanje, jezi\v{c}ne djelatnosti, materinski jezik, obrazovna postignu\'{c}a, pra\'{c}enje, ocjenjivanje}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Senti\'{c}, Gabrijela}, year = {2014}, pages = {73}, keywords = {initial reading and writing, language activities, mothertongue, eduactional achievements, monitoring, grading}, title = {The elements of evaluation in teaching subject Croatian language in first grade}, keyword = {initial reading and writing, language activities, mothertongue, eduactional achievements, monitoring, grading}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font