Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934416

Primjena marketinškog koncepta u institucijama cjeloživotnog obrazovanja – teorijska razmatranja


Mihanović, Zoran
Primjena marketinškog koncepta u institucijama cjeloživotnog obrazovanja – teorijska razmatranja // Andragoški glasnik, 12 (2008), 1; 29-44 (domaća recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 934416 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Primjena marketinškog koncepta u institucijama cjeloživotnog obrazovanja – teorijska razmatranja
(Applying of a marketing concept in lifelong learning institutions - A theoretical analysis)

Autori
Mihanović, Zoran

Izvornik
Andragoški glasnik (1331-3134) 12 (2008), 1; 29-44

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketinška koncepcija ; neprofitni sektor ; obrazovanje ; cjeloživotno obrazovanje
(marketing concept ; non-profit sector ; education ; lifelong learning)

Sažetak
Prepoznavanje važnosti koju neprofitni sektor ima u suvremenom društvu tijekom posljednjih desetljeća poklapa se sa saznanjima o univerzalnoj primjenjivosti marketinških principa. Međutim, kako u teorijskom tako i u praktičnom smislu, primjetan je nedostatak radova s područja marketinškog upravljanja u području obrazovanja općenito, pa tako i u cjeloživotnom obrazovanju, bez obzira ubrajaju li se akteri primjene marketinga u obrazovanju u profitni ili, pak, neprofitni sektor. Obrazovna djelatnost može se smjestiti u kontekst modela višebrojne/ih klijentele/subjekata/dionika u kojem institucije cjeloživotnog obrazovanja svoje djelovanje usmjeravaju prema većem broju ciljnih skupina (javnosti), negoli prema "ekskluzivnom" pojedincu/skupinama – ciljnom tržištu profitno orijentirane organizacije. Time se postavlja pitanje mogućnosti i načina provedbe marketinške koncepcije u obrazovnim institucijama u ovom slučaju u institucijama cjeloživotnog obrazovanja. Posebnosti obrazovnog sektora te odnosi koje institucije cjeloživotnog obrazovanja uspostavljaju s vanjskim subjektima o kojima ovise, ukazuju na potrebu prilagođavanja marketinga u tim institucijama. U radu su izloženi teorijski koncepti marketinške koncepcije u profitnom i neprofitnom sektoru, s posebnim naglaskom na specifičnosti primjene u obrazovanju općenito i cjeloživotnom obrazovanju. Analizirani su i čimbenici koji utječu na provedbu marketinške koncepcije u obrazovnim institucijama.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Ekonomski fakultet, Split

Profili:

Avatar Url Zoran Mihanović (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Mihanović, Zoran
Primjena marketinškog koncepta u institucijama cjeloživotnog obrazovanja – teorijska razmatranja // Andragoški glasnik, 12 (2008), 1; 29-44 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
Mihanović, Z. (2008) Primjena marketinškog koncepta u institucijama cjeloživotnog obrazovanja – teorijska razmatranja. Andragoški glasnik, 12 (1), 29-44.
@article{article, author = {Mihanovi\'{c}, Zoran}, year = {2008}, pages = {29-44}, keywords = {marketin\v{s}ka koncepcija, neprofitni sektor, obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1331-3134}, title = {Primjena marketin\v{s}kog koncepta u institucijama cjelo\v{z}ivotnog obrazovanja – teorijska razmatranja}, keyword = {marketin\v{s}ka koncepcija, neprofitni sektor, obrazovanje, cjelo\v{z}ivotno obrazovanje} }
@article{article, author = {Mihanovi\'{c}, Zoran}, year = {2008}, pages = {29-44}, keywords = {marketing concept, non-profit sector, education, lifelong learning}, journal = {Andrago\v{s}ki glasnik}, volume = {12}, number = {1}, issn = {1331-3134}, title = {Applying of a marketing concept in lifelong learning institutions - A theoretical analysis}, keyword = {marketing concept, non-profit sector, education, lifelong learning} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font