Pregled bibliografske jedinice broj: 934412
Metodički pristup suvremenoj dječjoj poeziji s motivom obitelji
Metodički pristup suvremenoj dječjoj poeziji s motivom obitelji, 2014., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 934412 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metodički pristup suvremenoj dječjoj poeziji s motivom obitelji
(Methodical approach to contemporary children's literature with family motive)
Autori
Stančin, Ivana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
14.07
Godina
2014
Stranica
208
Mentor
Bežen, Ante
Neposredni voditelj
Kolar Billege, Martina
Ključne riječi
metodički pristup, suvremena dječja književnost, motiv obitelji, interpretacija
(methodical approach, contemporary children's literature, family motive, interpretation)
Sažetak
Školskom interpretacijom djecu u nižim razredima osnovne škole odgajamo za književnu umjetnost. Interpretacijom se lirske poezije čitetelja, tj. slušatelja potiče na zamišljanja, asocijacije, stvaranje i misaono angažiranje. Zato je važno da interpretacija bude uspješna, što je uvjetovano učiteljevim kompetencijama, ali i djelom koje se interpretira. Znanost koja se bavi poučavanjem nastavnoga predmeta je metodika i ona definira čitanke kao udžbenike u kojima su sadržaji vezani uz književnost. Neki od tih sadržaja vezani su uz poeziju s motivom obitelji... Osim reprezentativnosti djela, važan je i put kojim će učenici doći do spoznaje književnoteorijskih pojmova, a on je definiran metodičkim pristupom...
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb