Pregled bibliografske jedinice broj: 934410
Poticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi
Poticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi, 2017., diplomski rad, diplomski, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 934410 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poticanje i praćenje razvoja rane pismenosti djece rane i predškolske dobi
(Encouraging and monitoring the development of early literacy of pre-school children)
Autori
Kološ, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
29.09
Godina
2017
Stranica
63
Mentor
Kolar Billege, Martina ; Budinski, Vesna
Ključne riječi
dijete, predškolska dob, rana pismenost
(child, pre-school age, early literacy)
Sažetak
Uvažavajući dijete kao cjelovito biće koje uči na samo sebi svojstven način, prirodan, aktivan i konstruktivistički, priroda našega posla obvezuje nas na to da dijete promatramo, dokumentiramo njegove aktivnosti te u suradnji s ostalima radimo na razumijevanju njegove akcije... Odgajatelj treba osvijestiti svoju ulogu modela prilikom govora i komunikacije, ne samo s djetetom neposredno, nego i s drugima u okolini u za vrijeme djetetove prisztnosti...Cilj istraživanja u ovome radu bio je dokumentirati i pratiti aktivnosti djeteta te uočavanje njihova interesa tijekom provođenja aktivnosti koje potiču ranu pismenost.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb