Pregled bibliografske jedinice broj: 934409
Ocjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole
Ocjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole, 2014., diplomski rad, Učiteljski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 934409 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ocjene učenika iz Hrvatskog jezika na kraju četvrtog, šestog i osmog razreda osnovne škole
(Pupil's grades in Croatian language at the end of fourth, sixth and eighth grade in elementary school)
Autori
Karažija, Anica
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad
Fakultet
Učiteljski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
16.09
Godina
2014
Stranica
43
Mentor
Bežen, Ante
Neposredni voditelj
Budinski, Vesna ; Kolar Billege, Martina
Ključne riječi
postignuća učenika, sintetičko ocjenjivanje, neutemeljeno vrednovanje uspjeha
(students' achievements, summative assessment, unfounded achievements evaluation)
Sažetak
OOcjenjivanje postignuća učenika sastavni je dio nastavnog procesa, a glavna mu je svrha povratna informacija učeniku, učitelju i roditeljima o usvojenosti nastavnih sadržaja. Ocjena također služi kao sredstvo usporedbe učeničkog uspjeha i to naročito prilikom prelaska na viši stupanj obrazovanja. Rezultati provedenog istraživanja pokazali su da je statistički značajno bolji uspjeh učenika u predmetu Hrvatski jezik na kraju četvrtog razreda u odnosu na šesti i osmi razred. Također, učenici su postigli statistički značajno lošiji uspjeh na inicijalnom ispitu početkom petog razreda u usporedbi sa zaključnom ocjenom na kraju četvrtog razreda. U oba dijela istraživanja na temelju dobivenih rezultata moguće je pretpostaviti da se uspjeh učenika neutemeljeno vrednuje boljom ocjenom. Sintetička ocjena na kraju obrazovnog razdoblja temelji se na pojedinačnim ocjenama tijekom obrazovnog razdoblja pa se postavlja pitanje o valjanosti takve ocjene.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne humanističke znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb