Pregled bibliografske jedinice broj: 934390
Oglašavanje
Oglašavanje, 2013. (ostalo).
CROSBI ID: 934390 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Oglašavanje
(Advertising)
Autori
Štuka, Tomislav
Izvornik
Krampus, V. i Zrinjan, S., Poslovni hrvatski jezik: Udžbenik (drugo dopunjeno izdanje)
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, ostalo
Godina
2013
Ključne riječi
Oglašavanje ; Reklamna komunikacija ; Copywriter ; Oglas ; Reklame i funkcionalni stilovi hrvatskoga jezika ; Elementi tiskanog oglasa
(advertising ; advertising communication ; copywriter ; advertisement ; ads and functional styles of Croatian language ; elements of print advertisement)
Sažetak
Poglavlje u sažetom obliku daje pregled osnovnih pojmova i funkcija oglašavanja te opisuje njegovu poziciju unutar segmenta poslovnog komuniciranje. Također, u fokusu ovog poglavlja su temeljni principi kreiranja reklamne komunikacije, reklamni kreativci i njihova uloga, osnovni reklamni formati, odnos reklame i funkcionalnih stilova hrvatskoga jezika te elementi tiskanog oglasa.
Izvorni jezik
Hrvatski
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Sveučilište VERN, Zagreb