Pregled bibliografske jedinice broj: 934150
Odgojitelj u vjeri: duhovno-moralna vertikala suvremenog društva
Odgojitelj u vjeri: duhovno-moralna vertikala suvremenog društva // Vjesnik Đakovačko-osječke nadbiskupije i Srijemske biskupije, CXLVI (2018), 4; 36-42 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, stručni)
CROSBI ID: 934150 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odgojitelj u vjeri: duhovno-moralna vertikala suvremenog društva
(Faith educator: The spiritual-moral vertical of contemporary society)
Autori
Vuletić, Suzana
Izvornik
Vjesnik Đakovačko-osječke nadbiskupije i Srijemske biskupije (1847-0521) CXLVI
(2018), 4;
36-42
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Vjerski odgoj, odgojitelj u vjeri, duhovnost, moral, pedagogija, humanističke vrijednosti
(Religious education, educator in faith, spirituality, morality, pedagogy, humanistic values)
Sažetak
Za ostvarenje polazišnog i glavnog pedagoškog načela zacrtanog za Montessori program, kojom „prva ideja koju dijete mora prihvatiti, jest razlika između dobrog i lošeg ponašanja“, vjerski se odgoj čini savršenom prilikom mogućeg ostvarenja, jer se to snažno naglašava u religioznom kontekstu cjeloživotnog moralnog odgoja. Cilj teološko-katehetskog programa cijelo-životnog učenja za odgajatelje u predškolskim ustanovama: je osigurati cjeloviti predškolski odgoj koji će uključivati njegovanje i razvijanje religiozne dimenzije i polaznika i djeteta, osposobljavajući ih, za otkrivanje, prihvaćanje i življenje autentičnih vrjednota osobnim moralnim svjedočanstvom i trajnim rastom u duhovnosti. Da bi se vjerski odgoj uspješno odvijao prema zacrtanim odgojnim propozicijama, važna je: snažna autentičnost odgojitelja u vjeri, kao „duhovno-moralne vertikale“ suvremenog društva koji će jasnim svjedočanstvom svoje duhovnosti i transparentnim moralnim integritetom uspjevati ostvariti vrhunsku zadaću idealnih „blagovjesnika“ i pedagoških stožera izgradnje članova budućeg društva.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija, Teologija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)