Pregled bibliografske jedinice broj: 934094
Ovladanost znanjima i kartografskim vještinama gimnazijalaca nakon osnovne škole
Ovladanost znanjima i kartografskim vještinama gimnazijalaca nakon osnovne škole // Geografija u sustavu znanosti i odgojno-obrazovnom sustavu / Spevec, D. ; Vuk, R. (ur.).
Zagreb: Hrvatsko geografsko društvo, 2012. str. 24-25 (predavanje, recenziran, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 934094 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Ovladanost znanjima i kartografskim vještinama gimnazijalaca nakon osnovne škole
(Mastery of knowledge and cartographic skills of high school students after elementary school)
Autori
Grofelnik, Hrvoje ; Pap, Igor
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Geografija u sustavu znanosti i odgojno-obrazovnom sustavu
/ Spevec, D. ; Vuk, R. - Zagreb : Hrvatsko geografsko društvo, 2012, 24-25
ISBN
978-953-7245-13-9
Skup
Geografija u sustavu znanosti i odgojno-obrazovnom sustavu
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 15.11.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Recenziran
Ključne riječi
kartografija, znanja, vještine, gimnazija, osnovna škola
(cartography, knowledge, skills, secondary school, elementary school)
Sažetak
U radu je prikazana analiza rezultata inicijalnog vrednovanja učeničkih znanja i vještina iz kartografije na početku gimnazijskog obrazovanja. Istraživanje je provedeno tijekom rujna 2012. godine na području Grada Rijeke. Testiranjem je obuhvaćen uzorak od 241 učenika u tri škole s ukupno četiri gimnazijska usmjerenja (opća, jezična, sportska i prirodoslovno- matematička gimnazija). Cilj istraživanja je bilo utvrđivanje ovladanosti kartografskim znanjima i vještinama na početku prvog razreda gimnazije, kako bi se ocijenila razina temeljnih znanja i vještina koje učenici donose sa sobom nakon završene osnovne škole i kako bi se utvrdile moguće razlike među razrednim odjeljenjima, smjerovima i školama. Test je bio sastavljen od zadataka otvorenog i zatvorenog tipa kojima se provjeravalo činjenično, konceptualno i proceduralno znanje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Hrvoje Grofelnik
(autor)