Pregled bibliografske jedinice broj: 934093
Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta
Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta // Praktični menadžment, 4 (2013), 1; 33-42 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 934093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta
(Methods for measuring various forms of promotion over the Internet)
Autori
Raletić, Saša ; Janjušić, Dragan ; Garača, Neven
Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 4
(2013), 1;
33-42
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
metode za mjerenje efekata promocije, e-promocija, komunikacijski ciljevi promocije, ekonomski ciljevi promocije
(methods for measuring the effects of promotions, e-promotion, communication to promote, promote economic goals)
Sažetak
S obzirom na korisne informacije koje se dobivaju mjerenjem efekata promotivnih aktivnosti i na njihovo rijetko provođenje, kao i na današnji značaj Interneta kao promotivnog medija, predmet rada jesu opće i specifične metode mjerenja efekata promotivnih aktivnosti preko Interneta. Cilj rada je da se izdvoje najpogodnije metode za mjerenje komunikacijskih i ekonomskih efekata različitih oblika e- promocije: unapređenja prodaje, oglašavanja, direktnog marketinga, osobne prodaje i promocije „od usta do usta“. Krajnja svrha rada ogleda se u motiviranju svih poduzeća da mjere svoje promotivne efekte, putem predloženih najpogodnijih metoda za mjerenje postignutih komunikacijskih i ekonomskih efekata.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija