Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934093

Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta


Raletić, Saša; Janjušić, Dragan; Garača, Neven
Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta // Praktični menadžment, 4 (2013), 1; 33-42 (domaća recenzija, članak, stručni)


CROSBI ID: 934093 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta
(Methods for measuring various forms of promotion over the Internet)

Autori
Raletić, Saša ; Janjušić, Dragan ; Garača, Neven

Izvornik
Praktični menadžment (1847-8107) 4 (2013), 1; 33-42

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni

Ključne riječi
metode za mjerenje efekata promocije, e-promocija, komunikacijski ciljevi promocije, ekonomski ciljevi promocije
(methods for measuring the effects of promotions, e-promotion, communication to promote, promote economic goals)

Sažetak
S obzirom na korisne informacije koje se dobivaju mjerenjem efekata promotivnih aktivnosti i na njihovo rijetko provođenje, kao i na današnji značaj Interneta kao promotivnog medija, predmet rada jesu opće i specifične metode mjerenja efekata promotivnih aktivnosti preko Interneta. Cilj rada je da se izdvoje najpogodnije metode za mjerenje komunikacijskih i ekonomskih efekata različitih oblika e- promocije: unapređenja prodaje, oglašavanja, direktnog marketinga, osobne prodaje i promocije „od usta do usta“. Krajnja svrha rada ogleda se u motiviranju svih poduzeća da mjere svoje promotivne efekte, putem predloženih najpogodnijih metoda za mjerenje postignutih komunikacijskih i ekonomskih efekata.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Neven Garača (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

hrcak.srce.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Raletić, Saša; Janjušić, Dragan; Garača, Neven
Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta // Praktični menadžment, 4 (2013), 1; 33-42 (domaća recenzija, članak, stručni)
Raletić, S., Janjušić, D. & Garača, N. (2013) Metode za mjerenje različitih oblika promocije preko interneta. Praktični menadžment, 4 (1), 33-42.
@article{article, author = {Raleti\'{c}, Sa\v{s}a and Janju\v{s}i\'{c}, Dragan and Gara\v{c}a, Neven}, year = {2013}, pages = {33-42}, keywords = {metode za mjerenje efekata promocije, e-promocija, komunikacijski ciljevi promocije, ekonomski ciljevi promocije}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Metode za mjerenje razli\v{c}itih oblika promocije preko interneta}, keyword = {metode za mjerenje efekata promocije, e-promocija, komunikacijski ciljevi promocije, ekonomski ciljevi promocije} }
@article{article, author = {Raleti\'{c}, Sa\v{s}a and Janju\v{s}i\'{c}, Dragan and Gara\v{c}a, Neven}, year = {2013}, pages = {33-42}, keywords = {methods for measuring the effects of promotions, e-promotion, communication to promote, promote economic goals}, journal = {Prakti\v{c}ni menad\v{z}ment}, volume = {4}, number = {1}, issn = {1847-8107}, title = {Methods for measuring various forms of promotion over the Internet}, keyword = {methods for measuring the effects of promotions, e-promotion, communication to promote, promote economic goals} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font