Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934085

Komunikacijom do konkurentskih prednosti


Garača, Neven; Ratković, Milijanka; Raletić, Saša
Komunikacijom do konkurentskih prednosti // Society and Technology 2012 - Dr. Juraj Plenković / Plenković, Mario ; (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations - IFCA Croatian Communication Association - CCA University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb, 2012. str. 347-357 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 934085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Komunikacijom do konkurentskih prednosti
(Acheiving competition advancement through communication)

Autori
Garača, Neven ; Ratković, Milijanka ; Raletić, Saša

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Society and Technology 2012 - Dr. Juraj Plenković / Plenković, Mario ; - Zagreb : International Federation of Communication Associations - IFCA Croatian Communication Association - CCA University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb, 2012, 347-357

ISBN
978-953-6226-23-8

Skup
DRUŠTVO I TEHNOLOGIJA 2012. – DR.JURAJ PLENKOVIĆ

Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2012. - 30.06.2012

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
komunikacija, menadžment, konkurentska prednost
(communication, management, competition advancement)

Sažetak
U suvremenom globaliziranom i umreženom svijetu poslovne organizacije da bi opstale na tržištu moraju stvoriti i održati sposobnost pobjeđivanja svojih suparnika u tržišnom natjecanju. Kako bi to uspjele poslovne organizacije moraju nalaziti odgovor na pitanje kako nešto učiniti bolje i/ili drugačije od konkurenata, a što će prihvatiti potencijalni potrošači. U teoriji i praksi ovakvo djelovanje poznato je kao stretegijski menadžment. Da bi ostvarila svoje ciljeve poslovna organizacija komunicira sa svojom okolinom, a time i komunikacija postaje važan dio strategijskog menadžmenta. Okolina se može najjednostavnije promatrati kao unutarnja i vanjska. Komunikacija sa unutarnjom okolinom ima za cilj proizvesti, stvoriti proizvod ili uslugu, a komunikacija sa vanjskom okolinom prodati proizvod ili uslugu. Proces razmjene počinje i završava komunikacijom, tako komunikacija postaje i alat i područje za ostvarivanje konkurentske prednosti. Zadovoljstvo potrošača ne može se postići bez zadovoljstva ljudi koji sa tim potrošačima komuniciraju direktno ili indirektno.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Neven Garača (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

bib.irb.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Garača, Neven; Ratković, Milijanka; Raletić, Saša
Komunikacijom do konkurentskih prednosti // Society and Technology 2012 - Dr. Juraj Plenković / Plenković, Mario ; (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations - IFCA Croatian Communication Association - CCA University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb, 2012. str. 347-357 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Garača, N., Ratković, M. & Raletić, S. (2012) Komunikacijom do konkurentskih prednosti. U: Plenković, M. & (ur.)Society and Technology 2012 - Dr. Juraj Plenković.
@article{article, author = {Gara\v{c}a, Neven and Ratkovi\'{c}, Milijanka and Raleti\'{c}, Sa\v{s}a}, editor = {Plenkovi\'{c}, M. and}, year = {2012}, pages = {347-357}, keywords = {komunikacija, menad\v{z}ment, konkurentska prednost}, isbn = {978-953-6226-23-8}, title = {Komunikacijom do konkurentskih prednosti}, keyword = {komunikacija, menad\v{z}ment, konkurentska prednost}, publisher = {International Federation of Communication Associations - IFCA Croatian Communication Association - CCA University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gara\v{c}a, Neven and Ratkovi\'{c}, Milijanka and Raleti\'{c}, Sa\v{s}a}, editor = {Plenkovi\'{c}, M. and}, year = {2012}, pages = {347-357}, keywords = {communication, management, competition advancement}, isbn = {978-953-6226-23-8}, title = {Acheiving competition advancement through communication}, keyword = {communication, management, competition advancement}, publisher = {International Federation of Communication Associations - IFCA Croatian Communication Association - CCA University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb}, publisherplace = {Lovran, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font