Pregled bibliografske jedinice broj: 934085
Komunikacijom do konkurentskih prednosti
Komunikacijom do konkurentskih prednosti // Society and Technology 2012 - Dr. Juraj Plenković / Plenković, Mario ; (ur.).
Zagreb: International Federation of Communication Associations - IFCA Croatian Communication Association - CCA University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb, 2012. str. 347-357 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 934085 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Komunikacijom do konkurentskih prednosti
(Acheiving competition advancement through communication)
Autori
Garača, Neven ; Ratković, Milijanka ; Raletić, Saša
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Society and Technology 2012 - Dr. Juraj Plenković
/ Plenković, Mario ; - Zagreb : International Federation of Communication Associations - IFCA Croatian Communication Association - CCA University of Rijeka, Faculty of Tourism and Hospitality Management in Opatija University of Zagreb, Faculty of Graphic Arts, Department of Communication Science, Zagreb, 2012, 347-357
ISBN
978-953-6226-23-8
Skup
DRUŠTVO I TEHNOLOGIJA 2012. – DR.JURAJ PLENKOVIĆ
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2012. - 30.06.2012
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
komunikacija, menadžment, konkurentska prednost
(communication, management, competition advancement)
Sažetak
U suvremenom globaliziranom i umreženom svijetu poslovne organizacije da bi opstale na tržištu moraju stvoriti i održati sposobnost pobjeđivanja svojih suparnika u tržišnom natjecanju. Kako bi to uspjele poslovne organizacije moraju nalaziti odgovor na pitanje kako nešto učiniti bolje i/ili drugačije od konkurenata, a što će prihvatiti potencijalni potrošači. U teoriji i praksi ovakvo djelovanje poznato je kao stretegijski menadžment. Da bi ostvarila svoje ciljeve poslovna organizacija komunicira sa svojom okolinom, a time i komunikacija postaje važan dio strategijskog menadžmenta. Okolina se može najjednostavnije promatrati kao unutarnja i vanjska. Komunikacija sa unutarnjom okolinom ima za cilj proizvesti, stvoriti proizvod ili uslugu, a komunikacija sa vanjskom okolinom prodati proizvod ili uslugu. Proces razmjene počinje i završava komunikacijom, tako komunikacija postaje i alat i područje za ostvarivanje konkurentske prednosti. Zadovoljstvo potrošača ne može se postići bez zadovoljstva ljudi koji sa tim potrošačima komuniciraju direktno ili indirektno.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija