Pregled bibliografske jedinice broj: 934043
Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje
Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje // Cjeloživotno učenje za održivi razvoj / Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko (ur.).
Rijeka: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci, 2008. str. 181-187
CROSBI ID: 934043 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Terenska nastava iz geografije kao obrazac za cjeloživotno učenje
(Geography field teaching as pattern for lifelong learning)
Autori
Grofelnik, Hrvoje
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Poglavlja u knjigama, znanstveni
Knjiga
Cjeloživotno učenje za održivi razvoj
Urednik/ci
Uzelac, Vinka ; Vujičić, Lidija ; Boneta, Željko
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Rijeci
Grad
Rijeka
Godina
2008
Raspon stranica
181-187
ISBN
978-953-98445-7-6
Ključne riječi
terenska nastava, geografija, interdisciplinarnost, cjeloživotno učenje, održivi razvoj
(field teaching, geography, interdisciplinarity, lifelong learning, sustainable development)
Sažetak
U radu je obrađena teza «terenska nastava iz geografije kao poticaj unutarnje motivacije za cjeloživotno učenje i održivi razvoj». Rad se sastoji od razrade metodičko-didaktičke strane terenske nastave iz geografije te dijela rada u kojem su dani argumenti za primjenu terenske nastave iz geografije kao obrasca za cjeloživotno učenje. Analizom i sintezom stručnih, pedagoških i metodičkih sadržaja terenske nastave naglašava se njezina vrijednost kao obrasca za cjelovito upoznavanje konkretnog životnog prostora te razvijanje ekološke svijesti koju pojedinac nosi sa sobom u daljnja životna iskustva te se time potiče unutarnja motiviranost za cjeloživotno učenje i održivi razvoj društva. U prilogu je prikazan konkretan primjer moguće pripreme, provedbe i evaluacije terenskog izlaska te njegove implikacije na cjeloživotno učenje.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Interdisciplinarne društvene znanosti, Geografija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet za menadžment u turizmu i ugostiteljstvu, Opatija
Profili:
Hrvoje Grofelnik
(autor)