Pregled bibliografske jedinice broj: 934014
Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju
Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 934014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju
(The Determinants of Innovative Communication in the Business Environment)
Autori
Dvorski, Jasmina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija
Fakultet
Filozofski fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
27.11
Godina
2017
Stranica
261
Mentor
Prof. dr. sc. Ljubica Bakić - Tomić
Ključne riječi
inovacija, inovativna sposobnost, inovativno komuniciranje, klima, komunikacija, komunikacijska strategija, kreativnost, menadžment, odrednice, poslovno okruženje.
(business environment, climate, communication, communication strategy, creativity determinantes, innovation, innovative abilitiy, innovative communication, management.)
Sažetak
Doktorski rad je nastao kao rezultat motiviranosti autorice da istraži pojam komunikacije i inovativnih komunikoloških pristupa koji djeluju na uspješnost poslovnih organizacija u Republici Hrvatskoj. U suvremenim studijama inovativnost se ističe kao ključni čimbenik promjena i razvoja. Inovativna komunikacija je strateška sposobnost planiranja, izvršavanja, koordiniranja i vrednovanja dionika komunikacijskog procesa kako bi se ustanovile, proširile i redefinirale komparativne prednosti u cilju stvaranja inovativne poslovne organizacije (Pfeffermann, 2012). Cilj ovog doktorskog istraživanja je utvrditi odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju, inovativne komunikacijske strategije i njihove nositelje, te kako se isti odražavaju na rad poslovne organizacije, ugled i položaj na tržištu. Ovim istraživanjem utvrdit će se što utječe na inovativnost i inovativno komuniciranje u poslovnim organizacijama. Istraživanje će pokazati kako na inovativnu klimu u organizaciji utječe proaktivna komunikacijska strategija. Sagledat će se komunikološke odrednice koje definiraju inovativnu poslovnu organizaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb