Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 934014

Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju


Dvorski, Jasmina
Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb


CROSBI ID: 934014 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju
(The Determinants of Innovative Communication in the Business Environment)

Autori
Dvorski, Jasmina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, doktorska disertacija

Fakultet
Filozofski fakultet

Mjesto
Zagreb

Datum
27.11

Godina
2017

Stranica
261

Mentor
Prof. dr. sc. Ljubica Bakić - Tomić

Ključne riječi
inovacija, inovativna sposobnost, inovativno komuniciranje, klima, komunikacija, komunikacijska strategija, kreativnost, menadžment, odrednice, poslovno okruženje.
(business environment, climate, communication, communication strategy, creativity determinantes, innovation, innovative abilitiy, innovative communication, management.)

Sažetak
Doktorski rad je nastao kao rezultat motiviranosti autorice da istraži pojam komunikacije i inovativnih komunikoloških pristupa koji djeluju na uspješnost poslovnih organizacija u Republici Hrvatskoj. U suvremenim studijama inovativnost se ističe kao ključni čimbenik promjena i razvoja. Inovativna komunikacija je strateška sposobnost planiranja, izvršavanja, koordiniranja i vrednovanja dionika komunikacijskog procesa kako bi se ustanovile, proširile i redefinirale komparativne prednosti u cilju stvaranja inovativne poslovne organizacije (Pfeffermann, 2012). Cilj ovog doktorskog istraživanja je utvrditi odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju, inovativne komunikacijske strategije i njihove nositelje, te kako se isti odražavaju na rad poslovne organizacije, ugled i položaj na tržištu. Ovim istraživanjem utvrdit će se što utječe na inovativnost i inovativno komuniciranje u poslovnim organizacijama. Istraživanje će pokazati kako na inovativnu klimu u organizaciji utječe proaktivna komunikacijska strategija. Sagledat će se komunikološke odrednice koje definiraju inovativnu poslovnu organizaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb

Citiraj ovu publikaciju:

Dvorski, Jasmina
Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju, 2017., doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb
Dvorski, J. (2017) 'Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okruženju', doktorska disertacija, Filozofski fakultet, Zagreb.
@phdthesis{phdthesis, author = {Dvorski, Jasmina}, year = {2017}, pages = {261}, keywords = {inovacija, inovativna sposobnost, inovativno komuniciranje, klima, komunikacija, komunikacijska strategija, kreativnost, menad\v{z}ment, odrednice, poslovno okru\v{z}enje.}, title = {Odrednice inovativne komunikacije u poslovnom okru\v{z}enju}, keyword = {inovacija, inovativna sposobnost, inovativno komuniciranje, klima, komunikacija, komunikacijska strategija, kreativnost, menad\v{z}ment, odrednice, poslovno okru\v{z}enje.}, publisherplace = {Zagreb} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Dvorski, Jasmina}, year = {2017}, pages = {261}, keywords = {business environment, climate, communication, communication strategy, creativity determinantes, innovation, innovative abilitiy, innovative communication, management.}, title = {The Determinants of Innovative Communication in the Business Environment}, keyword = {business environment, climate, communication, communication strategy, creativity determinantes, innovation, innovative abilitiy, innovative communication, management.}, publisherplace = {Zagreb} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font