Pregled bibliografske jedinice broj: 933977
Razumijevanje interkulturalne komunikacije, potreba modernog menadžera
Razumijevanje interkulturalne komunikacije, potreba modernog menadžera // Društvo i tehnologija 2011. / Plenković, Mario ; Galičić, Vlado (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2011. str. 369-377 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 933977 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razumijevanje interkulturalne komunikacije, potreba modernog menadžera
(Comprehension of intercultural communication, modern manager's needs)
Autori
Garača, Neven ; Kadlec, Željka ; Cvrtila, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2011.
/ Plenković, Mario ; Galičić, Vlado - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo ; Nonacom, 2011, 369-377
ISBN
978-953-6226-22-1
Skup
Društvo i tehnologija 2011. XVIII. međunarodni znanstveni skup
Mjesto i datum
Lovran, Hrvatska, 28.06.2011. - 30.06.2011
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
interkultura, menadžment, komunikacija
(interculture, management, communication)
Sažetak
Temeljna odrednica okoline u kojoj se natječu poslovne organizacije današnjice je globalizacija. Razvoj komunikacija, s jedne strane, omogućio je globalizaciju, a s druge strane, komunikacija se mora prilagođavati novonastalim okolnostima. Nova dimenzija okoline menadžmenta proizlazi iz susreta i doticaja dobavljača, potrošača, zaposlenika, pa i konkurencije koji dolaze iz različitih kultura. Sve ovo zahtijeva poseban pristup kulturnim različitostima, a kao posebna paradigma javlja se interkulturalni pristup. On se, kako na teorijskoj, tako i na praktičnoj razini, razlikuje od međukulturalnog pristupa. Međukulturalno uspoređuje kulture, dok područje interkulturalnog zanima pitanje načina na koji kulture međudjeluju. Može se reći da interkultralna komunikacija predstavlja oblik komunikacije između pripadnika različitih kultura. Komunikacija koju koriste menadžeri veže se uz poslovne situacije. Kako je suvremeno poslovanje obilježeno susretom kultura nameće se i potreba prilagođavanja svih oblika i elemenata komunikacije interkulturalnim okolnostima. Ključne riječi: interkultura, menadžment, komunikacija.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici