Pregled bibliografske jedinice broj: 933965
Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu
Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu // Društvo i tehnologija 2010. / Plenković, Juraj (ur.).
Zagreb: Hrvatsko komunikološko društvo, 2010. str. 255-264 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 933965 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga i zastupljenost komunikacijskih vještina u srednjoškolskom obrazovanju kadrova u turizmu
(The role and the representation of communication skills in secondary school's education of personnel's at tourism)
Autori
Garača, Neven ; Blažević, Zrinka ; Bosnić Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Društvo i tehnologija 2010.
/ Plenković, Juraj - Zagreb : Hrvatsko komunikološko društvo, 2010, 255-264
ISBN
978-953-6226-22-1
Skup
Društvo i tehnologija 2010.
Mjesto i datum
Zadar, Hrvatska, 28.06.2010. - 30.06.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
turistički proizvod, obrazovanje, kadrovi, komunikacija
(tourist services, education, personnels, communication)
Sažetak
Turizam kao djelatnost ima strateški značaj za gospodarstvo Hrvatske i predstavlja njegovu uzdanicu. Više od 80 % cijele turističke potrošnje pripada najrazličitijim uslugama, a tek manji dio materijalnim dobrima. Iz ovoga proizlaze i dvije najvažnije karakteristike turističkog proizvoda: neopipljivost i nedjeljivost procesa proizvodnje i potrošnje. Ova obilježja stavljaju isporučitelje ovih proizvoda pred dodatne teškoće. Da bi ih uspješno savladali, neopipljivo učinili „opipljivim“ i ujednačili kvalitetu, moraju znati: govoriti, šutjeti, pisati, smijati se, biti ozbiljni, gestikulurati, slušati, promatrati, raspravljati, promovirati ili kraće komunicirati. Komunikacija tako igra presudnu ulogu još od početka procesa donošenja odluke o kupnji u percepciji potrošača, a završit će se na istom mjestu doživljajem zadovoljstva i kvalitete tijekom procesa konzumiranja. Educirajući kadrove kroz četverogodišnje strukovne škole, čiji su pripadnici najbrojniji učesnici „prve linije“ isporuke proizvoda, potrebno je od početka posvetiti punu pažnju stjecanju komunikacijskih vještina. Dosadašnju povezanost ekonomije i turizma promatranu kroz zastupljenost matematike, statistike i računovodstva u obrazovnom procesu treba napustiti. Nova paradigma mogla bi se ogledati kroz nastavne predmete psihologije, poslovne komunikacije, poslovnog dopisivanja, marketinške komunikacije, istraživanja tržišta i ponašanja potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici