Pregled bibliografske jedinice broj: 933962
Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu
Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu // Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu / Breslauer, N. (ur.).
Čakovec: Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2010. str. 87-93 (predavanje, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 933962 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Značaj komunikacijskih vještina u edukaciji kadrova u turizmu
(The Importance of Communication Skills in Education of Personnel in Tourism)
Autori
Garača, Neven ; Blažević, Zrinka ; Bosnić, Irena
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Hrvatski znanstveno stručni skup o menadžmentu u turizmu i sportu
/ Breslauer, N. - Čakovec : Međimursko veleučilište u Čakovcu, 2010, 87-93
Skup
1. hrvatski znanstveno stručni skup o menadžemntu u turizmu i sportu
Mjesto i datum
Čakovec, Hrvatska, 18.03.2010. - 20.03.2010
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
turistička usluga, edukacija, komunikacija
(tourist services, education, communication)
Sažetak
Više od 80% cijele turističke potrošnje pripada najrazličitijim uslugama, a tek manji dio materijalnim dobrima. Iz ovoga proizlaze i dvije najvažnije karakteristike turističkog proizvoda: neopipljivost i nedjeljivost procesa proizvodnje i potrošnje. Ova obilježja stavljaju isporučitelje ovih proizvoda pred dodatne teškoće. Da bi ih uspješno savladali, neopipljivo učinili „opipljivim“ i ujednačili kvalitetu, moraju znati: govoriti, šutjeti, pisati, smijati se, biti ozbiljni, gestikulirati, slušati, promatrati, raspravljati, oglašavati, ili kraće komunicirati. Komunikacija igra presudnu ulogu još od početka procesa donošenja odluke o kupnji u percepciji potrošača, a završit će se na istom mjestu doživljajem zadovoljstva i kvalitete tijekom procesa konzumiranja. Educirajući kadrove kroz četverogodišnje strukovne škole, čiji su pripadnici najbrojniji učesnici „prve linije“ isporuke proizvoda, potrebno je od početka posvetiti punu pažnju stjecanju komunikacijskih vještina. Za potrebe rješavanja matematičkih, statističkih, računovodstvenih i organizacijskih problema menadžeri uvijek mogu angažirati specijalizirane konzultante. Ali ako im djelatnici nisu vješti u komunikaciji, usluge prethodnih neće im biti potrebne.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici