Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 933960

Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing


Garača, Neven
Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (2009), 3-4; 121-128 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 933960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing
(Segment accounting services and their marketing)

Autori
Garača, Neven

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 3 (2009), 3-4; 121-128

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
segmentiranje, računovodstvene usluge, marketing
(segmentation, accounting services, marketing)

Sažetak
Računovodstvene usluge obuhvaćaju: vođenje poslovnih knjiga, izradu financijskih izvještaja, obračune poreza, reviziju i savjetovanje. Većina davaoca računovodstvenih usluga ne koristi u dovoljnoj mjeri znanja o marketingu. Neki davaoci ovih usluga smatraju da su mali za korištenje marketinške koncepcije poslovanja, da im to stvara nepotreban trošak kao i da je potražnja za njihovim uslugama dovoljno velika i ne treba ulagadi dodatne napore za njeno poticanje. Ipak, sve su prisutniji oni koji u dugoročnoj viziji razvoja poslovanja koriste marketinšku orjentaciju. Zbog prirode i karakteristika usluga (neoipljivost, nedjeljivost, promjenjivost, prolaznost) potrebno je marketinške metode i načela prilagoditi okruženju usluga. To ne znači da postoji više marketinga, jedan za fizičke proizvode, drugi za usluge. Uslužne tvrtke takođe koriste marketing za izgradnju i razvoj marke, identificiraju ciljna tržišta i pozicioniraju se na njima.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Neven Garača (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Garača, Neven
Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (2009), 3-4; 121-128 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
Garača, N. (2009) Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (3-4), 121-128.
@article{article, author = {Gara\v{c}a, Neven}, year = {2009}, pages = {121-128}, keywords = {segmentiranje, ra\v{c}unovodstvene usluge, marketing}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {3}, number = {3-4}, issn = {1846-6699}, title = {Segmentiranje ra\v{c}unovodstvenih usluga i njihov marketing}, keyword = {segmentiranje, ra\v{c}unovodstvene usluge, marketing} }
@article{article, author = {Gara\v{c}a, Neven}, year = {2009}, pages = {121-128}, keywords = {segmentation, accounting services, marketing}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {3}, number = {3-4}, issn = {1846-6699}, title = {Segment accounting services and their marketing}, keyword = {segmentation, accounting services, marketing} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font