Pregled bibliografske jedinice broj: 933960
Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing
Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (2009), 3-4; 121-128 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 933960 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Segmentiranje računovodstvenih usluga i njihov marketing
(Segment accounting services and their marketing)
Autori
Garača, Neven
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 3
(2009), 3-4;
121-128
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
segmentiranje, računovodstvene usluge, marketing
(segmentation, accounting services, marketing)
Sažetak
Računovodstvene usluge obuhvaćaju: vođenje poslovnih knjiga, izradu financijskih izvještaja, obračune poreza, reviziju i savjetovanje. Većina davaoca računovodstvenih usluga ne koristi u dovoljnoj mjeri znanja o marketingu. Neki davaoci ovih usluga smatraju da su mali za korištenje marketinške koncepcije poslovanja, da im to stvara nepotreban trošak kao i da je potražnja za njihovim uslugama dovoljno velika i ne treba ulagadi dodatne napore za njeno poticanje. Ipak, sve su prisutniji oni koji u dugoročnoj viziji razvoja poslovanja koriste marketinšku orjentaciju. Zbog prirode i karakteristika usluga (neoipljivost, nedjeljivost, promjenjivost, prolaznost) potrebno je marketinške metode i načela prilagoditi okruženju usluga. To ne znači da postoji više marketinga, jedan za fizičke proizvode, drugi za usluge. Uslužne tvrtke takođe koriste marketing za izgradnju i razvoj marke, identificiraju ciljna tržišta i pozicioniraju se na njima.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija