Pregled bibliografske jedinice broj: 933939
Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije
Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (2009), 1-2; 145-155 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
CROSBI ID: 933939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije
(By knowing consumer attitudes to the competitive advantages of a business organization)
Autori
Garača, Neven
Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 3
(2009), 1-2;
145-155
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni
Ključne riječi
stavovi potrošača, konkurentske prednosti
(consumer attitudes, competitive advantages)
Sažetak
Organizacije, odnosno poduzeća, ne lebde u zrakopraznom prostoru, niti su pusti, izolirani otoci već su izloženi utjecajima okoline. U današnjem globaliziranom svijetu gotovo da ne postoji stabilna i jednostavna okolina. Najveći broj poduzeća primoran je djelovati u promjenljivoj, turbulentnoj i sve složenijoj okolini. Potrošači čine ključni segment okoline koji najizravnije utječe na ponašanje poduzeća, a time i na formuliranje i primjenu strategije kojom se žele ostvariti i održati konkurentske prednosti. „Potrošači su krajnji cilj i mjerilo uspjeha svake poslovne organizacije. Zadovoljiti potrebe potrošača bolje od drugih na tržištu krajnji je smisao strategije. Stoga je za formuliranje kvalitetne strategije i postizanje uspjeha presudno dobro istraživanje i razumijevanje potreba potrošača“
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija