Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 933939

Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije


Garača, Neven
Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (2009), 1-2; 145-155 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)


CROSBI ID: 933939 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije
(By knowing consumer attitudes to the competitive advantages of a business organization)

Autori
Garača, Neven

Izvornik
Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku (1846-6699) 3 (2009), 1-2; 145-155

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, pregledni rad, stručni

Ključne riječi
stavovi potrošača, konkurentske prednosti
(consumer attitudes, competitive advantages)

Sažetak
Organizacije, odnosno poduzeća, ne lebde u zrakopraznom prostoru, niti su pusti, izolirani otoci već su izloženi utjecajima okoline. U današnjem globaliziranom svijetu gotovo da ne postoji stabilna i jednostavna okolina. Najveći broj poduzeća primoran je djelovati u promjenljivoj, turbulentnoj i sve složenijoj okolini. Potrošači čine ključni segment okoline koji najizravnije utječe na ponašanje poduzeća, a time i na formuliranje i primjenu strategije kojom se žele ostvariti i održati konkurentske prednosti. „Potrošači su krajnji cilj i mjerilo uspjeha svake poslovne organizacije. Zadovoljiti potrebe potrošača bolje od drugih na tržištu krajnji je smisao strategije. Stoga je za formuliranje kvalitetne strategije i postizanje uspjeha presudno dobro istraživanje i razumijevanje potreba potrošača“

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Neven Garača (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Garača, Neven
Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije // Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (2009), 1-2; 145-155 (domaća recenzija, pregledni rad, stručni)
Garača, N. (2009) Poznavanjem stavova potrošača do konkurentskih prednosti poslovne organizacije. Zbornik radova Veleučilišta u Šibeniku, 3 (1-2), 145-155.
@article{article, author = {Gara\v{c}a, Neven}, year = {2009}, pages = {145-155}, keywords = {stavovi potro\v{s}a\v{c}a, konkurentske prednosti}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {3}, number = {1-2}, issn = {1846-6699}, title = {Poznavanjem stavova potro\v{s}a\v{c}a do konkurentskih prednosti poslovne organizacije}, keyword = {stavovi potro\v{s}a\v{c}a, konkurentske prednosti} }
@article{article, author = {Gara\v{c}a, Neven}, year = {2009}, pages = {145-155}, keywords = {consumer attitudes, competitive advantages}, journal = {Zbornik radova Veleu\v{c}ili\v{s}ta u \v{S}ibeniku}, volume = {3}, number = {1-2}, issn = {1846-6699}, title = {By knowing consumer attitudes to the competitive advantages of a business organization}, keyword = {consumer attitudes, competitive advantages} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font