Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 933846

Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva


Lještak, Milomir
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 933846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva
(The role of formal educational degrees in goal orientations referring to graduate nursing students)

Autori
Lještak, Milomir

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Medicinski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
06.04

Godina
2018

Stranica
39

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
ciljne orijentacije, cjeloţivotno obrazovanje, formalno obrazovanje medicinskih sestara
(formal education of nurses ; goal orientations ; lifelong learning)

Sažetak
Cilj: Utvrditi obiljeţja i značaj formalnog obrazo vanja medicinskih sestara/tehničara te utvrditi postoje li razlike kod ispitanika u ciljnim orijentacijama učenja. Ispitanici i metode: Istraţivanje je provedeno kao presječna studija. U istraţivanje su bili uključeni studenti prve i druge godine Sveučili šnog diplomskog studija sestrinstva u Čakovcu. Broj ispitanika uključenih u istraţivanje je 70. Instrument istraţivanja je anonimni upitnik koji se sastoji od dva dijela. Prvi dio vezan je za demografska obiljeţja i sastoji se od osam pitanja. Drugi dio ve zan je za upitnik ciljnih orijentacija studenata kojeg čine petnaest čestica/tvrdnji u obliku Likertove skale koje su podijeljene u tri domene: skala usmjerenosti na učenje, na izvedbu i na izbjegavanje truda te su definirane rangiranjem odgovora prema ska li od 1 do 5. Rezultati: Kod skale usmjerenosti na učenje u potpunosti je jako zadovoljno kad nauči nešto novo 42 (60%) ispitanika. Kod skale usmjerenosti na izvedbu najviše ispitanika, njih 45 (64%) se slaţe ili se u potpunosti slaţe s tvrdnjom da su jak o zadovoljni kad mogu drugima pokazati što su naučili. Kod skale usmjerenosti na izbjegavanje truda, ne slaţe se ili se u potpunosti ne slaţe 36 (51%) ispitanika s tvrdnjom da ne ţele raditi ništa više od onog što moraju. Zaključak: Ne postoji statistički značajna razlika kod ispitanika s obzirom na obiljeţja i značaj formalnog obrazovanja. U ciljnim orijentacijama utvrĎene su dvije grupe studenata, jedni koji su orijentirani na učenje i izvedbu te jedni koji nisu usmjereni na izbjegavanje truda.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lještak, Milomir
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek
Lještak, M. (2018) 'Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva', diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lje\v{s}tak, Milomir}, year = {2018}, pages = {39}, keywords = {ciljne orijentacije, cjelo\c{t}ivotno obrazovanje, formalno obrazovanje medicinskih sestara}, title = {Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama u\v{c}enja kod studenata diplomskog studija sestrinstva}, keyword = {ciljne orijentacije, cjelo\c{t}ivotno obrazovanje, formalno obrazovanje medicinskih sestara}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lje\v{s}tak, Milomir}, year = {2018}, pages = {39}, keywords = {formal education of nurses, goal orientations, lifelong learning}, title = {The role of formal educational degrees in goal orientations referring to graduate nursing students}, keyword = {formal education of nurses, goal orientations, lifelong learning}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font