Pregled bibliografske jedinice broj: 933846
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 933846 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga formalnih stupnjeva obrazovanja u ciljnim orijentacijama učenja kod studenata diplomskog studija sestrinstva
(The role of formal educational degrees in goal orientations referring to graduate nursing students)
Autori
Lještak, Milomir
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Medicinski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
06.04
Godina
2018
Stranica
39
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
ciljne orijentacije, cjeloţivotno obrazovanje, formalno obrazovanje medicinskih sestara
(formal education of nurses ; goal orientations ; lifelong learning)
Sažetak
Cilj: Utvrditi obiljeţja i značaj formalnog obrazo vanja medicinskih sestara/tehničara te utvrditi postoje li razlike kod ispitanika u ciljnim orijentacijama učenja. Ispitanici i metode: Istraţivanje je provedeno kao presječna studija. U istraţivanje su bili uključeni studenti prve i druge godine Sveučili šnog diplomskog studija sestrinstva u Čakovcu. Broj ispitanika uključenih u istraţivanje je 70. Instrument istraţivanja je anonimni upitnik koji se sastoji od dva dijela. Prvi dio vezan je za demografska obiljeţja i sastoji se od osam pitanja. Drugi dio ve zan je za upitnik ciljnih orijentacija studenata kojeg čine petnaest čestica/tvrdnji u obliku Likertove skale koje su podijeljene u tri domene: skala usmjerenosti na učenje, na izvedbu i na izbjegavanje truda te su definirane rangiranjem odgovora prema ska li od 1 do 5. Rezultati: Kod skale usmjerenosti na učenje u potpunosti je jako zadovoljno kad nauči nešto novo 42 (60%) ispitanika. Kod skale usmjerenosti na izvedbu najviše ispitanika, njih 45 (64%) se slaţe ili se u potpunosti slaţe s tvrdnjom da su jak o zadovoljni kad mogu drugima pokazati što su naučili. Kod skale usmjerenosti na izbjegavanje truda, ne slaţe se ili se u potpunosti ne slaţe 36 (51%) ispitanika s tvrdnjom da ne ţele raditi ništa više od onog što moraju. Zaključak: Ne postoji statistički značajna razlika kod ispitanika s obzirom na obiljeţja i značaj formalnog obrazovanja. U ciljnim orijentacijama utvrĎene su dvije grupe studenata, jedni koji su orijentirani na učenje i izvedbu te jedni koji nisu usmjereni na izbjegavanje truda.
Izvorni jezik
Hrvatski