Pregled bibliografske jedinice broj: 933843
Uloga stupnjeva formalnog obrazovanja u ciljnim orijentacijama u poslu medicinskih sestara
Uloga stupnjeva formalnog obrazovanja u ciljnim orijentacijama u poslu medicinskih sestara, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek
CROSBI ID: 933843 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Uloga stupnjeva formalnog obrazovanja u ciljnim orijentacijama u poslu medicinskih sestara
(The role of formal education levels in goal orientations of nurses' work)
Autori
Sokač, Katarina
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Medicinski fakultet
Mjesto
Osijek
Datum
06.04
Godina
2018
Stranica
42
Mentor
Topolovčan, Tomislav
Ključne riječi
ciljne orijentacije ; formalno obrazovanje ; medicinska sestra ; motivacija
(goal orientations ; formal education ; motivation ; nurse)
Sažetak
Cilj istraživanja: Utvrditi obilježja ciljnih orijentacija (učenja, dokazivanja, izbjegavanja rada) u poslu medicinskih sestara/tehničara zaposlenih u OB Koprivnica te utvrditi eventualne razlike u istima s obzirom na stup a nj formalnog obrazovanja, spol i dob medicinskih sestara/tehničara te duljinu radnog staža i mjesto prebivališta. Nacrt studije: Presječna studija. Ispitanici i metode: U istraživanju je sudjelovalo 159 medicinskih sestara/tehniča ra zaposlenih u OB Koprivnica. Instrument istraživanja sastojao se od općih sociodemografskih podataka te Skale ciljnih orijentacija u poslu. Istraživanje je provedeno tijekom kolovoza i rujna 2017. godine. Rezultati: Medijan domene ciljne orijenta cije učenja je 3, 17. Ispitanici završenog preddiplomskog studija - prvostupnici sestrinstva ili završenog diplomskog studija sestrinstva, imaju značajno više ocjene ciljne orijentacije učenja u odnosu na ispitanike s četverogodišnjom ili petogodišnjom škol om za medicinske sestre/ tehničare (P = 0, 03), dok po ostalim obilježjima nema značajne razlike. Medijan domene ciljne orijentacije dokazivanja je 2, 6. Nema značajne razlike u ciljnoj orijentaciji dokazivanja u odnosu na osnovna obilježja ispitanika. Medi jan domene ciljne orijentacije izbjegavanja rada je 2, 0. Nema značajne razlike u ciljnoj orijentaciji izbjegavanja rada u odnosu na osnovna obilježja ispitanika. Zaključak: Postoji statistički značajna razlika u domeni ciljne orijentacije učenja s obz irom na razinu formalnog obrazovanja i to kod ispitanika završenog preddiplomskog studija - prvostupnici sestrinstva ili završenog diplomskog studija sestrinstva u odnosu na ispitanike s četverogodišnjom ili petogodišnjom školom za medicinske sestre/ tehničare. Prema spolu, dobi, duljini radnog staža i mjestu prebivališta nije nađena statistički značajna razlika u niti jednoj domeni ciljnih orijentacija.
Izvorni jezik
Hrvatski