Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 933842

Uloga formalnih stupnjeva školovanja u sagorijevanju medicinskih sestara/tehničara na radnom mjestu


Lovrenčić, Silvana
Uloga formalnih stupnjeva školovanja u sagorijevanju medicinskih sestara/tehničara na radnom mjestu, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 933842 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Uloga formalnih stupnjeva školovanja u sagorijevanju medicinskih sestara/tehničara na radnom mjestu
(The role of formal education levels in t he burnout syndrome among nurses at their work place)

Autori
Lovrenčić, Silvana

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Medicinski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
06.04

Godina
2018

Stranica
48

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
formalno obrazovanje ; m edicinska sestra/tehn ičar ; radn o mjesto ; sindrom sagorijevanja
(bu rnout syndrome ; formal education ; nurses ; workplace)

Sažetak
Cilj istraživanja: Utvrditi prisutnost sindroma sagorijevanja kod medicinskih sestara/tehničara zaposlenih u Općoj bolnici „ Dr. T. Bardek “ Koprivnica t e utvrditi poveza nost sindroma sagorijevanja sa završenim formalnim stupnjevima školovanja, dobi, spolom, duljinom radnog staža i prebivališt em medicinskih sestara/tehničara. Nacrt studije: P resječna studija . Ispitanici i metode: U istraživanju je sudje lovalo 146 medicinskih sestara/tehni čara zaposlenih u OB Koprivnica. Instrument istraživanj a sastojao se od općih sociodemografskih podataka te skale profesionalnog sagorijevanja. Istraživanje je provedeno tijekom kolovoza i rujna 2017. godine. Re zultati: Prema vrijednosti emocionalne iscrpljenosti, 16 ( 11 %) ispitanika su s niskom razinom emocionalne iscrpljenosti , njih 58 ( 39, 7 %) umjerene , a 72 ( 49, 3 %) visoke je razine emocionalne iscrpljenosti . Nema značajne razlike u emocionalnoj iscrpljenost i u odnosu na spol, dob ispitanika, razinu obrazovanja i duljinu radnog staža . Značajno je veća emocionalna iscrpljenost kod ispitanika koji žive u gradu, u odnosu na one koji žive na selu (P = 0, 0 3) . Slabo izraženu depersonalizaciju ima 28 (19, 2 %) ispit anika, dok 91 (62, 3 %) i spitanik ima umjerenu razinu depersonalizacije . Značajno veći stupanj d epersonalizaci je imaju muškarci ( P = 0, 00 5 ), m edicinske sestre/tehničari srednje stručne spreme (četverogodišnji i petogodišnji program) ( P = 0, 0 3 ), dok po ostalim obilježjima nema značajne razlike. Nema značajnih razlika u osobnom postignuću u odnosu na osnovna obilježja ispitanika. Zaključa k: Sindrom sagorijevanja prisutan je kod medicinskih sestara/tehničara u OB Koprivnica . Postoji povezanost sindrom a sagorijevanja s završenim stupnjem formalnog školovanja, spolom i prebivalištem. Ne postoji statistički značajna razlika prisutnosti si ndroma sagorijevanja prema dobi i duljini radnog staža.

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Lovrenčić, Silvana
Uloga formalnih stupnjeva školovanja u sagorijevanju medicinskih sestara/tehničara na radnom mjestu, 2018., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek
Lovrenčić, S. (2018) 'Uloga formalnih stupnjeva školovanja u sagorijevanju medicinskih sestara/tehničara na radnom mjestu', diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {Lovren\v{c}i\'{c}, Silvana}, year = {2018}, pages = {48}, keywords = {formalno obrazovanje, m edicinska sestra/tehn i\v{c}ar, radn o mjesto, sindrom sagorijevanja}, title = {Uloga formalnih stupnjeva \v{s}kolovanja u sagorijevanju medicinskih sestara/tehni\v{c}ara na radnom mjestu}, keyword = {formalno obrazovanje, m edicinska sestra/tehn i\v{c}ar, radn o mjesto, sindrom sagorijevanja}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {Lovren\v{c}i\'{c}, Silvana}, year = {2018}, pages = {48}, keywords = {bu rnout syndrome, formal education, nurses, workplace}, title = {The role of formal education levels in t he burnout syndrome among nurses at their work place}, keyword = {bu rnout syndrome, formal education, nurses, workplace}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font