Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 933841

Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole


Šostaric, Marina
Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole, 2017., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek


CROSBI ID: 933841 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole
(Students'evaluation of course activities in vocational subjects of secondary medical school)

Autori
Šostaric, Marina

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski

Fakultet
Medicinski fakultet

Mjesto
Osijek

Datum
01.12

Godina
2017

Stranica
41

Mentor
Topolovčan, Tomislav

Ključne riječi
nastavne aktivnosti ; nastavnici ; učenici
(class activities ; students ; teachers)

Sažetak
Cilj: Utvrditi obiljeţja nastavnih aktivnosti strukovnih predmeta u medicinskoj školi te utvrditi postoji li razlika u procjeni nastavnih aktivnosti s obzirom na spol učenika, mjesto prebivališta učenika i prosječnu završnu ocjenu u prethodnom razredu. Ispitanici i metode: Istraţivanje je provedeno kao presječna studija. U ispitivanje je bilo uključeno 250 punoljetnih učenika Medicinske škole Bjelovar i Škole za medicinske sestre Mlinarska u Zagrebu, smjer medicinska sestra opće njege/medicinski tehničar opće njege. Kao instrument za prikupljanje podataka korišten je anonimni upitnik Moje nastavne aktivnosti koji se sastoji od trideset jedne manifestne tvrdnje Likertove skale od pet stupnjeva. Upitnik je sadrţavao i pet zatvorenih pitanja koja su se odnosila na demografske podatke. Rezultati:. Da često radi na nastavi strukovnih predmeta ono što je u skladu s njihovim interesima navodi 133 (53, 2%) ispitanika, a njih 107 (42, 8%) da na nastavi strukovnih predmeta proučavaju zanimljive teme. Ukupno 104 (41, 6%) učenika navodi da na nastavi strukovnih predmeta uvijek radi u skladu sa svojim sposobnostima. Na nastavi strukovnih predmeta voli raditi 76 (30, 4%) ispitanika. Mogućnost izbora su učenici ocijenili najmanjom ocjenom, primjerice 95 (38%) ispitanika tvrdi da nikada ne mogu birati publiku za prikazati svoj rad. Zaključak: Učenici nastavu strukovnih predmeta najčešće percipiraju kao interesantnu i izazovnu, u nešto manjoj učestalosti navode da im nastavne aktivnosti pruţaju zadovoljstvo, dok im najmanje pruţaju mogućnost izbora. Nema značajnijih razlika u percepciji nastavnih aktivnosti u odnosu na prebivalište i prosječnu završnu ocjenu iz prethodnog razreda, dok značajno veće slaganje s tvrdnjama u domeni izbora imaju mladići u odnosu na djevojke

Izvorni jezik
Hrvatski



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Medicinski fakultet, Osijek

Profili:

Avatar Url Tomislav Topolovčan (mentor)


Citiraj ovu publikaciju:

Šostaric, Marina
Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole, 2017., diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek
Šostaric, M. (2017) 'Učenička procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske škole', diplomski rad, diplomski, Medicinski fakultet, Osijek.
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ostaric, Marina}, year = {2017}, pages = {41}, keywords = {nastavne aktivnosti, nastavnici, u\v{c}enici}, title = {U\v{c}eni\v{c}ka procjena nastavnih aktivnosti u strukovnim nastavnim predmetima medicinske \v{s}kole}, keyword = {nastavne aktivnosti, nastavnici, u\v{c}enici}, publisherplace = {Osijek} }
@phdthesis{phdthesis, author = {\v{S}ostaric, Marina}, year = {2017}, pages = {41}, keywords = {class activities, students, teachers}, title = {Students'evaluation of course activities in vocational subjects of secondary medical school}, keyword = {class activities, students, teachers}, publisherplace = {Osijek} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font