Pregled bibliografske jedinice broj: 93379
Razvojno-marketinški plan turizma općine Podstrana
Razvojno-marketinški plan turizma općine Podstrana, 2001. (elaborat/studija).
CROSBI ID: 93379 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Razvojno-marketinški plan turizma općine Podstrana
(Strategic tourism marketing plan of Podstrana)
Autori
Tomljenović, Renata ; Kušen, Eduard ; Hendija, Zvjezdana ; Klarić, Zoran ; Weber, Sanda ; Radnić, Ante
Izvornik
Razvojno-marketinški plan turizma općine Podstrana
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, elaborat/studija
Godina
2001
Ključne riječi
turizam; marketing; razvoj; Podstrana
(tourism; marketing; development; Podstrana)
Sažetak
Cilj ove studije je razviti praktičnu, konkretnu strategiju razvoja turizma općine Podstrana koja će dati temelje i jasne smjernice daljnjeg razvoja turističke djelatnosti na prostoru Općine. U tim okvirima glavni ciljevi su: &middot ; Revitaliziratni turistički proizvod Podstrane &middot ; Poboljšati turističku i komunalnu infrastrukturu &middot ; Povećati ekonomsku dobit od turizma &middot ; Privući tržišne segmente bolje platežne moći &middot ; Produljiti turističku sezonu &middot ; Unaprijediti koordinaciju u razvoju i upravljanju turizmom
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Institut za turizam, Zagreb
Profili:
Zvjezdana Hendija
(autor)
Renata Tomljenović
(autor)
Eduard Kušen
(autor)
Zoran Klarić
(autor)
Ante Radnić
(autor)
Sanda Čorak
(autor)