Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 933782

Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti


Garača Neven
Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti // Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti / Kos, Igor (ur.).
Varaždin: Elektrostrojarska škola Varaždin, 2008. str. 40-44 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)


CROSBI ID: 933782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti
(The Impact of Marketing Communication on Human Value Development)

Autori
Garača Neven

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni

Izvornik
Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti / Kos, Igor - Varaždin : Elektrostrojarska škola Varaždin, 2008, 40-44

Skup
Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 10.12.2008

Vrsta sudjelovanja
Ostalo

Vrsta recenzije
Domaća recenzija

Ključne riječi
marketinška komunikacija, ponašanje potrošača, društvene vrijednosti
(marketing communication, consumer's behaviour, social worthlessness)

Sažetak
U današnjem globaliziranom i informacijama isprepletenom svijetu, pojedinci, grupe, organizacije ili institucije izloženi su nekom od oblika marketinške komunikacije. Ponašanje je uvijek rezultat neke komunikacije, stoga je zanimljivo raspraviti do koje mjere može marketinška komunikacija utjecati na naše ponašanje prije svega kao potrošača. Da li je psihološka struktura pojedinca sposobna selektivno odabrati i zadržati informacije u skladu sa svojim stavovima, motivima, kulturom? Ili marketinški „magovi“ mogu neograničeno utjecati na naše mišljenje, stavove, promjene u ponašanju i određivati naš sustav vrijednosti?

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Veleučilište u Virovitici

Profili:

Avatar Url Željko Garača (autor)

Avatar Url Neven Garača (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Garača Neven
Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti // Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti / Kos, Igor (ur.).
Varaždin: Elektrostrojarska škola Varaždin, 2008. str. 40-44 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
Garača Neven (2008) Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti. U: Kos, I. (ur.)Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti.
@article{article, editor = {Kos, I.}, year = {2008}, pages = {40-44}, keywords = {marketin\v{s}ka komunikacija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, dru\v{s}tvene vrijednosti}, title = {Utjecaj marketin\v{s}ke komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti}, keyword = {marketin\v{s}ka komunikacija, pona\v{s}anje potro\v{s}a\v{c}a, dru\v{s}tvene vrijednosti}, publisher = {Elektrostrojarska \v{s}kola Vara\v{z}din}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, editor = {Kos, I.}, year = {2008}, pages = {40-44}, keywords = {marketing communication, consumer's behaviour, social worthlessness}, title = {The Impact of Marketing Communication on Human Value Development}, keyword = {marketing communication, consumer's behaviour, social worthlessness}, publisher = {Elektrostrojarska \v{s}kola Vara\v{z}din}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font