Pregled bibliografske jedinice broj: 933782
Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti
Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti // Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti / Kos, Igor (ur.).
Varaždin: Elektrostrojarska škola Varaždin, 2008. str. 40-44 (ostalo, domaća recenzija, cjeloviti rad (in extenso), stručni)
CROSBI ID: 933782 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj marketinške komunikacije na razvoj ljudskih vrijednosti
(The Impact of Marketing Communication on Human Value Development)
Autori
Garača Neven
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), stručni
Izvornik
Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti
/ Kos, Igor - Varaždin : Elektrostrojarska škola Varaždin, 2008, 40-44
Skup
Utjecaj znanja na ljudske vrijednosti
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 10.12.2008
Vrsta sudjelovanja
Ostalo
Vrsta recenzije
Domaća recenzija
Ključne riječi
marketinška komunikacija, ponašanje potrošača, društvene vrijednosti
(marketing communication, consumer's behaviour, social worthlessness)
Sažetak
U današnjem globaliziranom i informacijama isprepletenom svijetu, pojedinci, grupe, organizacije ili institucije izloženi su nekom od oblika marketinške komunikacije. Ponašanje je uvijek rezultat neke komunikacije, stoga je zanimljivo raspraviti do koje mjere može marketinška komunikacija utjecati na naše ponašanje prije svega kao potrošača. Da li je psihološka struktura pojedinca sposobna selektivno odabrati i zadržati informacije u skladu sa svojim stavovima, motivima, kulturom? Ili marketinški „magovi“ mogu neograničeno utjecati na naše mišljenje, stavove, promjene u ponašanju i određivati naš sustav vrijednosti?
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Psihologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Veleučilište u Virovitici