Pregled bibliografske jedinice broj: 933776
Image- održiva konkurentska prednost
Image- održiva konkurentska prednost // Računovodstvo i financije, 51 (2005), 11; 133-135 (domaća recenzija, članak, stručni)
CROSBI ID: 933776 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Image- održiva konkurentska prednost
(Image-sustainable competitive advantage)
Autori
Garača Neven
Izvornik
Računovodstvo i financije (0350-4506) 51
(2005), 11;
133-135
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, stručni
Ključne riječi
Image, održivost, konkurentska prednost
(Image, sustainability, competitive advantage)
Sažetak
Beneficije i prednosti koje donosi dobar image odavno su prepoznate i prihvaćene u razvijenim zemljama svijeta. Iako u nas gotovo da nema pojedinca koji nije čuo za image, još je uvijek nedovoljan broj onih koji ga pravilno razumiju i koriste u svojoj poslovnoj praksi i djelovanju. Dok bude tako i dalje ćemo imati proizvode koji bi svojom kvalitetom, funkcionalnim osobinama i obilježjima mogli konkurirati na svjetskim tržištima, ali zbog neizgrađenog imagea ostaju neprimjećeni. Pozitivan image rezultat je dugo¬ročnog procesa, rada i zalaganja. Negativan image stvara se brzo.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija