Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 933657

Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture


Dobrota, Snježana; Novosel, Darko
Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture // Pregled (Sarajevo), 58 (2017), 3; 75-99 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 933657 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture
(Students' and teachers' attitudes towards application of teaching media in music lessons)

Autori
Dobrota, Snježana ; Novosel, Darko

Izvornik
Pregled (Sarajevo) (0032-7271) 58 (2017), 3; 75-99

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
nastava glazbe ; nastavni mediji ; udžbenik ; stavovi
(music lessons ; teaching media ; textbook ; attitudes)

Sažetak
U radu su istraženi stavovi učenika od 5. do 8. razreda osnovne škole i učitelja Glazbene kulture o primjeni nastavnih medija u nastavi glazbe. U okviru istraživanja primijenjen je Upitnik za ispitivanje korištenja nastavnih medija za učenike (N=429) i Upitnik za ispitivanje korištenja nastavnih medija za učitelje (N=215). U istraživanju stavova učenika korištene su tri varijable: dob, spol i samoprocjena glazbene darovitosti. Rezultati potvrđuju kako učenice, u odnosu na učenike, imaju viši stupanj samoprocjene glazbene darovitosti te češće sudjeluju u glazbenim aktivnostima izvan obvezne nastave glazbe. Nadalje, učenice u odnosu na učenike češće koriste računalo za potrebe nastave glazbe i pokazuju veći interes prema upoznavanju glazbenih računalnih programa. Učenici generalno rijetko koriste udžbenik Glazbene kulture, ali smatraju potrebnim uvođenje računala u nastavi glazbe. Od svih nastavnih medija, učitelji najčešće koriste glazbalo i udžbenik. Većina učitelja smatra potrebnom poduku iz glazbenih računalnih programa, iako učitelji s kraćim radnim iskustvom sebe procjenjuju informatički pismenijima. Učitelji poznaju barem jedan glazbeni računalni program, upotrebljavaju internet tijekom pripremanja nastave, a gotovo svi smatraju da uporaba računala poboljšava kvalitetu nastave glazbe.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Pedagogija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Filozofski fakultet u Splitu

Profili:

Avatar Url Snježana Dobrota (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.pregled.unsa.ba

Citiraj ovu publikaciju:

Dobrota, Snježana; Novosel, Darko
Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture // Pregled (Sarajevo), 58 (2017), 3; 75-99 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
Dobrota, S. & Novosel, D. (2017) Stavovi učenika i učitelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture. Pregled (Sarajevo), 58 (3), 75-99.
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana and Novosel, Darko}, year = {2017}, pages = {75-99}, keywords = {nastava glazbe, nastavni mediji, ud\v{z}benik, stavovi}, journal = {Pregled (Sarajevo)}, volume = {58}, number = {3}, issn = {0032-7271}, title = {Stavovi u\v{c}enika i u\v{c}itelja o primjeni nastavnih medija u nastavi Glazbene kulture}, keyword = {nastava glazbe, nastavni mediji, ud\v{z}benik, stavovi} }
@article{article, author = {Dobrota, Snje\v{z}ana and Novosel, Darko}, year = {2017}, pages = {75-99}, keywords = {music lessons, teaching media, textbook, attitudes}, journal = {Pregled (Sarajevo)}, volume = {58}, number = {3}, issn = {0032-7271}, title = {Students' and teachers' attitudes towards application of teaching media in music lessons}, keyword = {music lessons, teaching media, textbook, attitudes} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font