Pregled bibliografske jedinice broj: 933557
Dijagnostika bolesti hrvatskog obrazovnog sustava (III): o visokom obrazovanju
Dijagnostika bolesti hrvatskog obrazovnog sustava (III): o visokom obrazovanju, 2018. (popularni rad).
CROSBI ID: 933557 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Dijagnostika bolesti hrvatskog obrazovnog sustava (III): o visokom obrazovanju
(Diagnosis of Croatian Educational System Disease (III): Higher Education)
Autori
Ahec Šonje, Amina
Izvornik
Ekonomski lab, Arhivanalitika
Vrsta, podvrsta
Ostale vrste radova, popularni rad
Godina
2018
Ključne riječi
visoko obrazovanje, efikasnost državnih izdataka za obrazovanje, DEA metoda
(tertiary education, efficiency of public expenditures on education, DEA analysis)
Sažetak
Ovaj rad, uz korištenje DEA metode analize i uz pomoć drugih relevantnih radova pokazuje razmjere neefikasnosti hrvatskog visokog obrazovanja u međunarodnoj komparativnoj perspektivi. Analiza otkriva kronično zaostajanje i autarkičnost visokog školstva u Hrvatskoj u zadnjih dvadesetak godina.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Zagrebačka škola ekonomije i managementa, Zagreb
Profili:
Amina Ahec-Šonje
(autor)