Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 933325

Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta


Gregurec, Iva
Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta // Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P. (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 131-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 933325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta
(The impact of SMS messages on customers’ satisfaction and loyalty – Croatian market example)

Autori
Gregurec, Iva

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P. - Zagreb : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 131-144

Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference

Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
mobilni marketing, SMS poruke, zadovoljstvo, lojalnost
(mobile marketing, SMS messages, satisfaction, loyalty)

Sažetak
Osim interneta, koji se smatra prvim komunikacijskim medijem koji je nudio interaktivnost između poduzeća i potrošača, mobilni uređaj također pruža navedenu interaktivnost, i to kao medij neovisan o prostoru i vremenu u kojem se poduzeće i potrošač nalaze. Brzi razvoj mobilne tehnologije, odnosno mobilnih uređaja kao medija stvorio je novi marketinški kanal koji prema brojnim autorima, ima perspektivu postati najmoćniji medij komunikacije s potrošačima s obzirom na brojne prednosti koje pruža. S obzirom na činjenicu da potrošači imaju svoje mobilne uređaje uz sebe u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu i da su ti potrošači uvijek otvoreni za komunikaciju, ovaj oblik izravnog marketinga omogućava audio-vizualnu komunikaciju jedan-na-jedan uz odgodu odgovora na promotivnu poruku, olakšava provođenje mCRM- a za poduzeće uz prilagodbu pojedincu, što pruža veću efikasnost za poduzeća uz snižavanje troškova, a s druge strane osjećaj posebnosti za svakog pojedinog potrošača. Iako je mobilni marketing još prilično neistraženo područje, postao je tema brojnih znanstvenih istraživanja. No, malo je članaka koji obrađuju utječe li mobilni marketing, posebno SMS poruke kao jedan od njegovih oblika, na zadovoljstvo i lojalnost potrošača te stvaranje dugoročnih odnosa s njima što će se ovim radom analizirati. Rezultati prikazani u samom radu, pokazat će je li mobilni marketing doista marketing budućnosti u očima hrvatskih potrošača.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin

Profili:

Avatar Url Iva Gregurec (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

crodma.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Gregurec, Iva
Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta // Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P. (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 131-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Gregurec, I. (2017) Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta. U: Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P. (ur.)Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference.
@article{article, author = {Gregurec, Iva}, year = {2017}, pages = {131-144}, keywords = {mobilni marketing, SMS poruke, zadovoljstvo, lojalnost}, title = {Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tr\v{z}i\v{s}ta}, keyword = {mobilni marketing, SMS poruke, zadovoljstvo, lojalnost}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }
@article{article, author = {Gregurec, Iva}, year = {2017}, pages = {131-144}, keywords = {mobile marketing, SMS messages, satisfaction, loyalty}, title = {The impact of SMS messages on customers’ satisfaction and loyalty – Croatian market example}, keyword = {mobile marketing, SMS messages, satisfaction, loyalty}, publisher = {Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA)}, publisherplace = {Vara\v{z}din, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font