Pregled bibliografske jedinice broj: 933325
Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta
Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta // Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference / Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P. (ur.).
Zagreb: Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017. str. 131-144 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 933325 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj SMS poruka na zadovoljstvo i lojalnost korisnika – primjer hrvatskog tržišta
(The impact of SMS messages on customers’ satisfaction and loyalty – Croatian market example)
Autori
Gregurec, Iva
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Book of papers - 2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
/ Dobrinić, D., Krajnović, A., Staneva, K., Žnideršić-Kovač, P. - Zagreb : Hrvatska udruga za direktni i interaktivni marketing (CRODMA), 2017, 131-144
Skup
2nd Croatian Direct Marketing Association Conference
Mjesto i datum
Varaždin, Hrvatska, 12.10.2017. - 13.10.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
mobilni marketing, SMS poruke, zadovoljstvo, lojalnost
(mobile marketing, SMS messages, satisfaction, loyalty)
Sažetak
Osim interneta, koji se smatra prvim komunikacijskim medijem koji je nudio interaktivnost između poduzeća i potrošača, mobilni uređaj također pruža navedenu interaktivnost, i to kao medij neovisan o prostoru i vremenu u kojem se poduzeće i potrošač nalaze. Brzi razvoj mobilne tehnologije, odnosno mobilnih uređaja kao medija stvorio je novi marketinški kanal koji prema brojnim autorima, ima perspektivu postati najmoćniji medij komunikacije s potrošačima s obzirom na brojne prednosti koje pruža. S obzirom na činjenicu da potrošači imaju svoje mobilne uređaje uz sebe u bilo koje vrijeme i na bilo kojem mjestu i da su ti potrošači uvijek otvoreni za komunikaciju, ovaj oblik izravnog marketinga omogućava audio-vizualnu komunikaciju jedan-na-jedan uz odgodu odgovora na promotivnu poruku, olakšava provođenje mCRM- a za poduzeće uz prilagodbu pojedincu, što pruža veću efikasnost za poduzeća uz snižavanje troškova, a s druge strane osjećaj posebnosti za svakog pojedinog potrošača. Iako je mobilni marketing još prilično neistraženo područje, postao je tema brojnih znanstvenih istraživanja. No, malo je članaka koji obrađuju utječe li mobilni marketing, posebno SMS poruke kao jedan od njegovih oblika, na zadovoljstvo i lojalnost potrošača te stvaranje dugoročnih odnosa s njima što će se ovim radom analizirati. Rezultati prikazani u samom radu, pokazat će je li mobilni marketing doista marketing budućnosti u očima hrvatskih potrošača.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Fakultet organizacije i informatike, Varaždin
Profili:
Iva Gregurec
(autor)