Pregled bibliografske jedinice broj: 933272
Kreativni pristup lektiri
Kreativni pristup lektiri. Zagreb: Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu, 2017 (prirucnik)
CROSBI ID: 933272 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Kreativni pristup lektiri
(Creative Approach to Required Reading)
Autori
Gabelica, Marina ; Težak, Dubravka
Vrsta, podvrsta i kategorija knjige
Autorske knjige, prirucnik, znanstvena
Izdavač
Učiteljski fakultet Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Zagreb
Godina
2017
Stranica
395
ISBN
978-953-8115-02-8
Ključne riječi
kreativni pristup lektiri, dječja književnost, metodika nastave književnosti
(creative approach to required reading, children's literature, literature methodology)
Sažetak
U knjizi se prikazuje detaljan i cjelovit pregled sastavnica potrebnih za razumijevanje književnosti u nastavi te lektire kao sredstva poticanja čitanja. Knjiga objedinjuje rezultate višegodišnjega samostalnoga znanstvenog istraživanja, iscrpnog proučavanja znanstvene i stručne literature kao i praktično nastavničko iskustvo autorica. U knjizi se izlaže teorijsko-povijesni pregled razvoja lektire, navodi se niz relevantnih istraživanja vezanih uz čitanje, važnost čitanja i odnosa učenika prema lektiri te pregled situacije s poticanjem čitanja u svijetu i Hrvatskoj. Knjiga donosi načela, koncepte, metodičke principe i novi model obrade lektire koji za cilj imaju osuvremeniti tradicionalne nastavne sate lektire. Također, u knjizi se navodi dvjestotinjak konkretnih aktivnosti oblikovanih prema postavljenim načelima, a za praktičnu uporabu u nastavi književnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Učiteljski fakultet, Zagreb