Pregled bibliografske jedinice broj: 933079
Reklamne strategije i izrazi na uličnim plakatima (primjer: Zadar)
Reklamne strategije i izrazi na uličnim plakatima (primjer: Zadar), 2018., diplomski rad, diplomski, Odjel za kroatistiku i slavistiku, Zadar
CROSBI ID: 933079 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Reklamne strategije i izrazi na uličnim plakatima (primjer: Zadar)
(Advertising Strategies and Expressions on Billboards (Example: Zadar))
Autori
Džanan, Dijana
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Odjel za kroatistiku i slavistiku
Mjesto
Zadar
Datum
28.03
Godina
2018
Stranica
43
Mentor
Čupković, Gordana
Ključne riječi
reklame, ulični plakati, jezik reklama, reklamne strategije, grad
(advertisements, billboards, advertising language, advertising strategy, city)
Sažetak
U radu se raspravlja o reklamnim strategijama i izrazima na primjeru korpusa uličnih plakata prikupljena na zadarskim ulicama. Piše se o smještaju reklamnih plakata u gradu i povezanosti urbane vizure s ljudima koji se kreću gradom te se daje pregled u stručnoj literaturi opisanih glavnih reklamnih obilježja i strategija (o globalnom i lokalnom u jeziku reklama, o dobnim i rodnim skupinama). Iz analiziranih primjera izvlače se zaključci o učestalosti pojedinih tipova reklama, o tipičnim verbalnim obilježjima reklama te se donose zapažanja o društvenim skupinama i društvenom kontekstu koji se očitavaju u izdvojenim reklamnim porukama i njihovoj namjeni.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Filologija