Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 93296

Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia


Tolušić, Zdravko; Zmaić, Krunoslav; Deže, Jadranka
Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (2002), 7-8; 782-793 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)


CROSBI ID: 93296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia

Autori
Tolušić, Zdravko ; Zmaić, Krunoslav ; Deže, Jadranka

Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 53 (2002), 7-8; 782-793

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni

Ključne riječi
marketing-mix ; organska hrana
(marketing-mix ; organic food)

Sažetak
In the modern market economy, the system of organic agriculture, especially the system of organic food production, becomes more and more important factor of national and international economic system development.

Izvorni jezik
Engleski

Znanstvena područja
Šumarstvo, Ekonomija



POVEZANOST RADA


Projekti:
010008

Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek

Profili:

Avatar Url Krunoslav Zmaić (autor)

Avatar Url Zdravko Tolušić (autor)

Avatar Url Jadranka Deže (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Tolušić, Zdravko; Zmaić, Krunoslav; Deže, Jadranka
Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (2002), 7-8; 782-793 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
Tolušić, Z., Zmaić, K. & Deže, J. (2002) Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia. Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (7-8), 782-793.
@article{article, author = {Tolu\v{s}i\'{c}, Zdravko and Zmai\'{c}, Krunoslav and De\v{z}e, Jadranka}, year = {2002}, pages = {782-793}, keywords = {marketing-mix, organska hrana}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {53}, number = {7-8}, issn = {0424-7558}, title = {Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia}, keyword = {marketing-mix, organska hrana} }
@article{article, author = {Tolu\v{s}i\'{c}, Zdravko and Zmai\'{c}, Krunoslav and De\v{z}e, Jadranka}, year = {2002}, pages = {782-793}, keywords = {marketing-mix, organic food}, journal = {Ekonomski pregled : mjese\v{c}nik Hrvatskog dru\v{s}tva ekonomista Zagreb}, volume = {53}, number = {7-8}, issn = {0424-7558}, title = {Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia}, keyword = {marketing-mix, organic food} }

Časopis indeksira:


  • Scopus


Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::


  • AGRINDEX Humanities Index
  • Social Sciences Index
  • AGRIS
  • GEOBASE
  • INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY OF THE





Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font