Pregled bibliografske jedinice broj: 93296
Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia
Marketing-mix in the function of the organic food in Eastern Croatia // Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb, 53 (2002), 7-8; 782-793 (podatak o recenziji nije dostupan, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 93296 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketing-mix in the function of the organic food
in Eastern Croatia
Autori
Tolušić, Zdravko ; Zmaić, Krunoslav ; Deže, Jadranka
Izvornik
Ekonomski pregled : mjesečnik Hrvatskog društva ekonomista Zagreb (0424-7558) 53
(2002), 7-8;
782-793
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
marketing-mix ; organska hrana
(marketing-mix ; organic food)
Sažetak
In the modern market economy, the system of organic agriculture, especially the system of organic food production, becomes more and more important factor of national and international economic system development.
Izvorni jezik
Engleski
Znanstvena područja
Šumarstvo, Ekonomija
POVEZANOST RADA
Projekti:
010008
Ustanove:
Ekonomski fakultet, Osijek,
Fakultet agrobiotehničkih znanosti Osijek
Citiraj ovu publikaciju:
Časopis indeksira:
- Scopus
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- AGRINDEX Humanities Index
- Social Sciences Index
- AGRIS
- GEOBASE
- INTERNATIONAL BIBLIOGRAPHY OF THE