Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 932651

Marketinško upravljanje bazama podataka


Dobrinić, Damir
Marketinško upravljanje bazama podataka
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017


CROSBI ID: 932651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Marketinško upravljanje bazama podataka
(Database marketing)

Autori
Dobrinić, Damir

Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)

Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

Grad
Varaždin

Godina
2017

Stranica
131

ISBN
978-953-6071-58-6

Ključne riječi
marketing, baze, podaci, produktivnost
(marketing, base, data, productivity)

Sažetak
Priručnik naglašava kako razvoj komunikacijske i informacijske tehnologije utječe na sve društvene i gospodarske djelatnostima, pa tako i na marketing. Marketinške aktivnosti prilagođavaju se promjenama te prednosti koje nove tehnologije donose koristi u povećanju svoje produktivnosti.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Ekonomija



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Damir Dobrinić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

library.foi.hr library.foi.hr

Citiraj ovu publikaciju:

Dobrinić, Damir
Marketinško upravljanje bazama podataka
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017
Dobrinić, D. (2017) Marketinško upravljanje bazama podataka. Varaždin. Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu.
@unknown{unknown, author = {Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2017}, pages = {131}, keywords = {marketing, baze, podaci, produktivnost}, isbn = {978-953-6071-58-6}, title = {Marketin\v{s}ko upravljanje bazama podataka}, keyword = {marketing, baze, podaci, produktivnost}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }
@unknown{unknown, author = {Dobrini\'{c}, Damir}, year = {2017}, pages = {131}, keywords = {marketing, base, data, productivity}, isbn = {978-953-6071-58-6}, title = {Database marketing}, keyword = {marketing, base, data, productivity}, publisher = {Fakultet organizacije i informatike Sveu\v{c}ili\v{s}ta u Zagrebu}, publisherplace = {Vara\v{z}din} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font