Pregled bibliografske jedinice broj: 932651
Marketinško upravljanje bazama podataka
Marketinško upravljanje bazama podataka
Varaždin: Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu, 2017
CROSBI ID: 932651 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Marketinško upravljanje bazama podataka
(Database marketing)
Autori
Dobrinić, Damir
Vrsta obrazovnog materijala
Ostalo (nedefinirano)
Izdavač
Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu
Grad
Varaždin
Godina
2017
Stranica
131
ISBN
978-953-6071-58-6
Ključne riječi
marketing, baze, podaci, produktivnost
(marketing, base, data, productivity)
Sažetak
Priručnik naglašava kako razvoj komunikacijske i informacijske tehnologije utječe na sve društvene i gospodarske djelatnostima, pa tako i na marketing. Marketinške aktivnosti prilagođavaju se promjenama te prednosti koje nove tehnologije donose koristi u povećanju svoje produktivnosti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija