Pregled bibliografske jedinice broj: 932634
Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače
Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače, 2016., diplomski rad, diplomski, Grafički fakultet, Zagreb
CROSBI ID: 932634 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj pokretne grafike u oglašavanju kozmetičkih preparata na potrošače
(Influence of motion graphics in consumer cosmetics advertising)
Autori
Šokac, Tea
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Ocjenski radovi, diplomski rad, diplomski
Fakultet
Grafički fakultet
Mjesto
Zagreb
Datum
11.02
Godina
2016
Stranica
85
Mentor
Pibernik, Jesenka
Neposredni voditelj
Dolić, Jurica
Ključne riječi
pokretna grafika, oglašavanje, kozmetički proizvodi
(motion graphics, advertising, cosmetic products)
Sažetak
Problematika koja se istražuje u ovom radu temelji se na načinu prikaza sadržaja u oglašavanju kozmetičkih proizvoda. Oglašavanje predstavlja značajan faktor u interakciji proizvođača i potrošača, stoga će se pokušati analizirati koji način prikazivanja sadržaja u video reklamama je najprihvatljiviji za potrošače. Prilikom analiziranja sagledati će se dva najvažnija parametra u oblikovanju reklamnih proizvoda – video isječci i pokretna grafika. U teorijskom dijelu biti će opisan povijesni razvoj pokretne grafike, arakteristike elemenata pokretne grafike, čimbenici marketinške komunikacije, ponašanje potrošača, percepcija, pažnja i analiza kozmetičkih reklama. U eksperimentalnom dijelu opisati će se istraživanje putem upitnika i putem eye tracking uređaja na temelju kojih će biti predstavljeni rezultati diplomskog rada. Također, predstaviti će se dvije video reklame napravljene u svrhu eye tracking istraživanja. Cilj rada je definirati utječe li pokretna grafika u reklamama za kozmetičke proizvode na potrošački mentalitet i stvara li najbolju podlogu za odluku o kupnji.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb