Pregled bibliografske jedinice broj: 932138
Aktivnosti i društvene mreže u slobodnom vremenu mlađih tinejdžera
Aktivnosti i društvene mreže u slobodnom vremenu mlađih tinejdžera // Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti (DOKON-2017) : knjiga sažetaka (e-izdanje) / Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša (ur.).
Rijeka, 2017. str. 8-9 (predavanje, podatak o recenziji nije dostupan, sažetak, znanstveni)
CROSBI ID: 932138 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Aktivnosti i društvene mreže u slobodnom vremenu mlađih tinejdžera
(Activities and social networks in the leisure time of young teenagers)
Autori
Rattinger, Marija
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, znanstveni
Izvornik
Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti (DOKON-2017) : knjiga sažetaka (e-izdanje)
/ Kovač, Vesna ; Ledić, Jasminka ; Kušić, Siniša - Rijeka, 2017, 8-9
ISBN
978-953-7975-49-4
Skup
Doktorska konferencija za doktorande poslijediplomskih doktorskih studija pedagogije i obrazovnih znanosti (DOKON 2017)
Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 19.05.2017
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Podatak o recenziji nije dostupan
Ključne riječi
organizirane slobodnovremenske aktivnosti, online aktivnosti, profil
(organized leisure activities, online activities, profile)
Sažetak
Slobodno vrijeme učenika je ono vrijeme koje nam preostaje nakon svih školskih i obiteljskih obveza. Postoje različite mogućnosti njegova provođenja i različite mogućnosti utjecaja na način njegova provođenja (Byrne i dr., 2006). Ovim se radom istražilo koliko mlađi tinejdžeri imaju slobodnog vremena, na koji način ga koriste, te koliko su online društvene mreže i na koji način zastupljene u slobodnom vremenu ispitivane populacije. Rezultati pokazuju da mlađi tinejdžeri imaju prosječno oko četiri sata slobodnog vremena dnevno, da je u tom vremenu 75% ispitanika uključeno u različite organizirane slobodne aktivnosti, te da 89% ispitanika ima profil na nekoj online društvenoj mreži i da oko trećinu svog slobodnog vremena provode u online aktivnostima. Unatoč velikom interesu za ovakav način druženja, većina ispitanika prednost daje druženju licem u lice. Rad ukazuje na potrebu organiziranja većeg broja aktivnosti na otvorenome koje uključuju druženje tinejdžera s vršnjacima i pridavanje veće pozornost odgoju i obrazovanju za medije.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Pedagogija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Filozofski fakultet, Zagreb