Pregled bibliografske jedinice broj: 932006
E-obrazovanje- pitanja i dileme uticaja i rezultata
E-obrazovanje- pitanja i dileme uticaja i rezultata // Pedagogija, LXXI (2016), 1; 16-24 (međunarodna recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 932006 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
E-obrazovanje- pitanja i dileme uticaja i rezultata
Autori
Nadrljanski, Đorđe ; Nadrljanski, Mila ; Domitrović, Veronika
Izvornik
Pedagogija (0031-3807) LXXI
(2016), 1;
16-24
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
e-obrazovanje, informatizacija obrazovanja, digitalni mediji, obrazovni softver, alati za e-obrazovanje.
Sažetak
Centralno pitanje koje autori postavljaju u ovom radu i nudi moguće odgovore glasi: šta, kada, kako i sa kojim ciljem treba da se informatička nauka implementira u obrazovanje? Šta treba i može da nauči učenik u informatizaciji obrazovanja? Kakva je struktura informatizacije? Kako se informatizacijski proces može didaktički redukovati? Koji ciljevi obrazovanja treba da budu ostvareni? Glavna ideja orijentacije na korisnika je, po našem mišljenju, da se za razvoj procesa učenja koristi elektronsko učenje kao metoda učenja i da nju treba otpočeti sa samim korisnikom. Praksa e-obrazovanja vrvi odlukama koje je ponekad teško doneti. Treba li koristiti licencirani softver ili softver otvorenoga koda? Kako organizovati nastavu van učionice? Kako nastavne sadržaje približiti polaznicima? Kako osigurati institucionalnu podršku e- obrazovanju? Učiti možemo iz brojnih svetskih i domaćih primera, ali svaki je obrazovni proces snažno ukorenjen u kontekst, pa rešenja koja odgovaraju nekome često nije moguće doslovno preuzeti.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Informacijske i komunikacijske znanosti
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Pomorski fakultet, Split,
Visoka škola za inspekcijski i kadrovski menadžment, Split
Citiraj ovu publikaciju:
Uključenost u ostale bibliografske baze podataka::
- COBISS.SR (ID 222689292)