Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 931744

Projekt prilagodbe i standardizacije EPoC testa potencijalne kreativnosti: hrvatska iskustva


Arrigoni, Jasna
Projekt prilagodbe i standardizacije EPoC testa potencijalne kreativnosti: hrvatska iskustva // Poucavanje za darovitost, inovativnost i kreativnost
Rijeka, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)


CROSBI ID: 931744 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Projekt prilagodbe i standardizacije EPoC testa potencijalne kreativnosti: hrvatska iskustva
(The project of adaptation and standardization of the EPoC test of potential creativity: Croatian experiences)

Autori
Arrigoni, Jasna

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Sažeci sa skupova, sažetak, stručni

Skup
Poucavanje za darovitost, inovativnost i kreativnost

Mjesto i datum
Rijeka, Hrvatska, 12.01.2018. - 13.01.2018

Vrsta sudjelovanja
Pozvano predavanje

Vrsta recenzije
Nije recenziran

Ključne riječi
Kreativnost ; Test potencijalne kreativnosti EPoC ; Darovita djeca i mladi ; Obrazovanje darovitih ;
(creativity ; test of potential creativity EPoC ; gifted children and youth ; gifted education ;)

Sažetak
Izlaganje ima za cilj ukazati na položaj potencijalno darovite djece u hrvatskom obrazovnom sustavu te potrebu za pokretanjem organiziranog sustava obrazovanja darovitih i talentiranih. Posebno ce se dati pregled aktivnosti Centra za poticanje darovitih - Rijeka kao jednog od cimbenika u osvještavanju javnosti o potrebama darovite i talentirane djece. Jedna od znacajnijih aktivnosti Centra, kao European Talent Point-a u europskoj mreži, jest pokretanje projekta standardizacije i primjene testa potencijalne kreativnosti EPoC u RH. U suorganizaciji Centra za poticanje darovitosti - Rijeka i ICIE Međunarodnog centra za inovacije u obrazovanju održana je prva edukacija u Hrvatskoj o primjeni i bodovanju testa namijenjena odgajateljima, učiteljima i nastavnicima osnovnih i srednjih škola, stručnim suradnicima pedagozima i psiholozima. Na edukaciji je sudjelovalo šezdesetak polaznika iz Hrvatske i Bosne i Hercegovine i osposobljeni su za primjenu i bodovanje testa EPoC.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Psihologija, Pedagogija, Obrazovne znanosti (psihologija odgoja i obrazovanja, sociologija obrazovanja, politologija obrazovanja, ekonomika obrazovanja, antropologija obrazovanja, neuroznanost i rano učenje, pedagoške discipline)



POVEZANOST RADA


Profili:

Avatar Url Jasna Arrigoni (autor)


Citiraj ovu publikaciju:

Arrigoni, Jasna
Projekt prilagodbe i standardizacije EPoC testa potencijalne kreativnosti: hrvatska iskustva // Poucavanje za darovitost, inovativnost i kreativnost
Rijeka, Hrvatska, 2018. (pozvano predavanje, nije recenziran, sažetak, stručni)
Arrigoni, J. (2018) Projekt prilagodbe i standardizacije EPoC testa potencijalne kreativnosti: hrvatska iskustva. U: Poucavanje za darovitost, inovativnost i kreativnost.
@article{article, author = {Arrigoni, Jasna}, year = {2018}, keywords = {Kreativnost, Test potencijalne kreativnosti EPoC, Darovita djeca i mladi, Obrazovanje darovitih, }, title = {Projekt prilagodbe i standardizacije EPoC testa potencijalne kreativnosti: hrvatska iskustva}, keyword = {Kreativnost, Test potencijalne kreativnosti EPoC, Darovita djeca i mladi, Obrazovanje darovitih, }, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }
@article{article, author = {Arrigoni, Jasna}, year = {2018}, keywords = {creativity, test of potential creativity EPoC, gifted children and youth, gifted education, }, title = {The project of adaptation and standardization of the EPoC test of potential creativity: Croatian experiences}, keyword = {creativity, test of potential creativity EPoC, gifted children and youth, gifted education, }, publisherplace = {Rijeka, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font