Pregled bibliografske jedinice broj: 931742
Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov?
Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov? // Acta economica et turistica, 1 (2016), 2; 159-176 (domaća recenzija, članak, znanstveni)
CROSBI ID: 931742 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Poduzetnici i nova komunikacijska tehnologija: Zapreka ili izazov?
(Entrepreneurs and New Communication Technology: Obstacle or Challenge?)
Autori
Gujić, Martina ; Kraljević Radojka ; Milun, Toni
Izvornik
Acta economica et turistica (1849-8469) 1
(2016), 2;
159-176
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u časopisima, članak, znanstveni
Ključne riječi
poduzetništvo ; komunikacija ; internet ; interakcija ; društvene mreže ; potrošač
(entrepreneurship ; communication ; internet ; interaction ; social networks ; consumer)
Sažetak
Poduzetništvo predstavlja način razmišljanja i ponašanja, kontinuiranog pronalaženje novih ideja, kreativnosti, proaktivnosti i inicijative u ostvarenju ciljeva. Uspješna promocija poduzetničke ideje ostvaruje se marketinškom komunikacijom s potrošačima. Empirijskim istraživanjem željelo se utvrditi u kojoj mjeri poduzetnici u Hrvatskoj koriste društvene mreže kao novi oblik komunikacije s potrošačima. Konstruiran je poseban upitnik temeljem kojeg su prikupljeni podaci za 172 tvrtke. Pokazale su se razlike u korištenju društvenih mreža između tvrtki u domaćem i stranom vlasništvu, pri čemu su tvrtke s obrazovanijim zaposlenicima otvorenije prema prihvaćanju informacijske tehnologije u poslovanju. U ovom istraživanju starosna dob nije se pokazala statistički značajnom.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Ekonomija
POVEZANOST RADA
Ustanove:
Visoko učilište Algebra, Zagreb ,
Sveučilište Libertas