Pregled bibliografske jedinice broj: 931737
Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja
Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja // Tiskarstvo i dizajn 2016 / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2016. str. 33-42 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
CROSBI ID: 931737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca
Naslov
Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja
(The impact of a quality of graphic contents on the digital advertising effectiveness)
Autori
Bratić, Diana ; Abičić, Vedran
Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni
Izvornik
Tiskarstvo i dizajn 2016
/ Žiljak Vujić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2016, 33-42
Skup
Tiskarstvo i dizajn 2016
Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.03.2016. - 31.03.2016
Vrsta sudjelovanja
Predavanje
Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija
Ključne riječi
multimedijski sadržaj, digitalno oglašavanje, statični vizualni sadržaj, kvaliteta
(multimedia content, digital advertising, static visual content, quality)
Sažetak
Multimedijski sadržaji postali su ključno sredstvo komuniciranja, a razina kvalitete multimedijskog sadržaja korištena u svrhu digitalnog oglašavanja neposredno utječe na ishod tj. uspješnost digitalne marketinške kampanje. Stoga je zadatak grafičkog, odnosno multimedijskog stručnjaka kreirati sadržaj koji će biti kvalitetan, relevantan i učinkovit za korisnika. Učinkovitost određenog marketinškog multimedijskog sadržaja je egzaktna i mjerljiva, te se najbolje očituje kroz kvocijent broja klikova na određeni oglas i broj prikaza istog oglasa ili CTR (Click Through Rate), te kroz povratak investicije ili ROI (Return on Investment). Cilj ovog rada bio je istražiti reakcije korisnika na multimedijske sadržaje različitog stupnja kvalitete i odrediti utjecaj razine kvalitete multimedijskog sadržaja na stupanj odgovora korisnika kako bi se utvrdilo na koji način kvaliteta multimedijskog sadržaja utječe na uspješnost digitalne marketinške kampanje. U tu svrhu definirani su ključni parametri koji određuju kvalitetu multimedijskog sadržaja s tehničkog i kreativnog aspekta. Istraživani su statični vizualni sadržaji putem Google AdWords i Analytics internetskih alata. Rezultati dobiveni kvantitativnom i kvalitativnom statističkom analizom uključuju reakciju i odgovor ispitanika, te opisuju reakcije s obzirom na demografsku analizu i kategorizaciju.
Izvorni jezik
Hrvatski
Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti