Pretražite po imenu i prezimenu autora, mentora, urednika, prevoditelja

Napredna pretraga

Pregled bibliografske jedinice broj: 931737

Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja


Bratić, Diana; Abičić, Vedran
Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja // Tiskarstvo i dizajn 2016 / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2016. str. 33-42 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)


CROSBI ID: 931737 Za ispravke kontaktirajte CROSBI podršku putem web obrasca

Naslov
Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja
(The impact of a quality of graphic contents on the digital advertising effectiveness)

Autori
Bratić, Diana ; Abičić, Vedran

Vrsta, podvrsta i kategorija rada
Radovi u zbornicima skupova, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni

Izvornik
Tiskarstvo i dizajn 2016 / Žiljak Vujić, Jana - Zagreb : FotoSoft (FS), 2016, 33-42

Skup
Tiskarstvo i dizajn 2016

Mjesto i datum
Zagreb, Hrvatska, 30.03.2016. - 31.03.2016

Vrsta sudjelovanja
Predavanje

Vrsta recenzije
Međunarodna recenzija

Ključne riječi
multimedijski sadržaj, digitalno oglašavanje, statični vizualni sadržaj, kvaliteta
(multimedia content, digital advertising, static visual content, quality)

Sažetak
Multimedijski sadržaji postali su ključno sredstvo komuniciranja, a razina kvalitete multimedijskog sadržaja korištena u svrhu digitalnog oglašavanja neposredno utječe na ishod tj. uspješnost digitalne marketinške kampanje. Stoga je zadatak grafičkog, odnosno multimedijskog stručnjaka kreirati sadržaj koji će biti kvalitetan, relevantan i učinkovit za korisnika. Učinkovitost određenog marketinškog multimedijskog sadržaja je egzaktna i mjerljiva, te se najbolje očituje kroz kvocijent broja klikova na određeni oglas i broj prikaza istog oglasa ili CTR (Click Through Rate), te kroz povratak investicije ili ROI (Return on Investment). Cilj ovog rada bio je istražiti reakcije korisnika na multimedijske sadržaje različitog stupnja kvalitete i odrediti utjecaj razine kvalitete multimedijskog sadržaja na stupanj odgovora korisnika kako bi se utvrdilo na koji način kvaliteta multimedijskog sadržaja utječe na uspješnost digitalne marketinške kampanje. U tu svrhu definirani su ključni parametri koji određuju kvalitetu multimedijskog sadržaja s tehničkog i kreativnog aspekta. Istraživani su statični vizualni sadržaji putem Google AdWords i Analytics internetskih alata. Rezultati dobiveni kvantitativnom i kvalitativnom statističkom analizom uključuju reakciju i odgovor ispitanika, te opisuju reakcije s obzirom na demografsku analizu i kategorizaciju.

Izvorni jezik
Hrvatski

Znanstvena područja
Grafička tehnologija, Ekonomija, Informacijske i komunikacijske znanosti



POVEZANOST RADA


Ustanove:
Grafički fakultet, Zagreb

Profili:

Avatar Url Diana Bratić (autor)

Poveznice na cjeloviti tekst rada:

www.tiskarstvo.net

Citiraj ovu publikaciju:

Bratić, Diana; Abičić, Vedran
Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja // Tiskarstvo i dizajn 2016 / Žiljak Vujić, Jana (ur.).
Zagreb: FotoSoft (FS), 2016. str. 33-42 (predavanje, međunarodna recenzija, cjeloviti rad (in extenso), znanstveni)
Bratić, D. & Abičić, V. (2016) Utjecaj kvalitete grafičkih sadržaja na uspješnost digitalnog oglašavanja. U: Žiljak Vujić, J. (ur.)Tiskarstvo i dizajn 2016.
@article{article, author = {Brati\'{c}, Diana and Abi\v{c}i\'{c}, Vedran}, editor = {\v{Z}iljak Vuji\'{c}, J.}, year = {2016}, pages = {33-42}, keywords = {multimedijski sadr\v{z}aj, digitalno ogla\v{s}avanje, stati\v{c}ni vizualni sadr\v{z}aj, kvaliteta}, title = {Utjecaj kvalitete grafi\v{c}kih sadr\v{z}aja na uspje\v{s}nost digitalnog ogla\v{s}avanja}, keyword = {multimedijski sadr\v{z}aj, digitalno ogla\v{s}avanje, stati\v{c}ni vizualni sadr\v{z}aj, kvaliteta}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }
@article{article, author = {Brati\'{c}, Diana and Abi\v{c}i\'{c}, Vedran}, editor = {\v{Z}iljak Vuji\'{c}, J.}, year = {2016}, pages = {33-42}, keywords = {multimedia content, digital advertising, static visual content, quality}, title = {The impact of a quality of graphic contents on the digital advertising effectiveness}, keyword = {multimedia content, digital advertising, static visual content, quality}, publisher = {FotoSoft (FS)}, publisherplace = {Zagreb, Hrvatska} }




Contrast
Increase Font
Decrease Font
Dyslexic Font